Concepción (Spanish for "conception", in reference tae the Immaculate Conception o Roman Catholic dogma) is the name of several touns an cities. The lairgest o these is Concepción, Chile, the conurbation o which is home tae ower ane million fowk. Concepción is also a Spainyie female name.
- Unitit States
- An aw:
- Concepción (volcano) - A volcano in Nicaragua
- Battle o Concepción - A battle in the Texas War o Independence
- Concepción (Ship) - A ship in the Chilean Navy
- Concepción (San Blas) - a ship frae the Naval Department o San Blas, prominent in exploration o the Breetish Columbie Coast
- Dave Concepción, Major League basebaw player, wis an All-Star shortstop, playin his entire career wi the Cincinnati Reds durin the 1970s an 1980s
- Concepcion Picciotto, a peace activist who's been demonstratin at the White House 24x7x365 since 1981
- El Concepcion (Nuestra Señora de la Limpia y Pura Concepcion), sunk at the Silver Bank in 1641
See an aw[eedit | eedit soorce]
Notes[eedit | eedit soorce]
| This disambiguation page leets airticles associatit wi the same title.
If an internal link led ye here, ye mey wish tae chynge the link tae point directly tae the intendit airticle.