|Columbine High School massacre|
Eric Harris (left) an Dylan Klebold (richt) catcht on the heich schuil's siccarity cameras in the cafeteria, 11 meenits afore thair suicides
|Location||Columbine, Colorado, U.S.|
|Date||Apryle 20, 1999 |
11:19 a.m. – 12:08 p.m. (UTC-6)
|Target||Students an faculty at Columbine High School|
|Schuil shuitin, mass murther, murder–suicide, arson, attempted bombin|
|Daiths||15 (includin baith perpetrators)|
|24 (21 bi gunfire)|
|Perpetrators||Eric Harris an Dylan Klebold|
|Defenders||William David Sanders|
The Columbine High School massacre wis a schuil shuitin that occurred on Apryle 20, 1999, at Columbine High School in Columbine, an unincorporated aurie o Jefferson Coonty in the American state o Colorado. In addeetion tae the shuitins, the complex an heichly planned attack involved a fire bomb tae divert firefechters, propane tanks convertit tae bombs placed in the cafeteria, 99 explosive devices, an carbombs. The perpetrators, senior students Eric Harris an Dylan Klebold, murthert 12 students an ane teacher. Thay injured 21 addeetional fowk, an three mair war injured while attemptin tae escape the schuil. The pair subsequently committit suicide.
References[eedit | eedit soorce]
- "2010 CENSUS - CENSUS BLOCK MAP: Columbine CDP, CO" U.S. Census Bureau. Retrieved on April 25, 2015. The schuil's location is on Pierce Street, that runs north-sooth throu Columbine, aboot ane mile west o the Littleton ceety leemit.
- Trostle, Pat (2 Februar 2000). "Columbine hero has local ties". Retrieved 9 Apryle 2017.
- "Columbine High School". Retrieved 21 Apryle 2015. The U.S. Postal Service designates "Littleton" as the default place name for addresses in the schuil's ZIP code; sicweys, the massacre wis widely reportit as haein happened in the adjacent City of Littleton. The schuil actually lees a mile wast o the Littleton ceety leemit.
- "columbine high school shootings". history.com. Retrieved 21 Apryle 2015.
- Lamb, Gina (17 Apryle 2008). "Columbine High School". The New York Times.
- Donaldson James, Susan (13 Apryle 2009). "Columbine Shootings 10 Years Later: Students, Teacher Still Haunted by Post-Traumatic Stress". ABC News.