|This is the collogue page for discussin impruivements tae the Shiva article.
This isna a forum for general discussion o the airticle's subject.
Dae we no yuise "thraa" then?
- Whit for?
- 126.96.36.199 17:51, 22 Dizember 2006 (UTC)
- Fir "three", as in "ane, twa, thraa". Or is at jist ma Dundonian Scots?
- Bazza 11:58, 26 Dizember 2006 (UTC)
Maun say A'v never come across "thraa" in Dundonian Scots afore, an A bydit thare for aichteen year. Mind you, it wis in the Ferry, sae Scots disna come up that aften... -- Mendor 12:59, 26 Dizember 2006 (UTC)
Eh steyed in the Hulltoun, an there wis a wee bittie mair Scots aroon! The local Chinese takeaway hud a sign sayin "Chinese Tak Awa" Bazza 14:49, 26 Dizember 2006 (UTC)
- A'v niver heard o siclike. Whit wad thraa be in ipa ['no:teʃən]?
- 188.8.131.52 13:22, 27 Dizember 2006 (UTC)
Eh, Eh dinna ken! Bit "thraa" rimes wi "twa". Bazza 19:12, 29 Dizember 2006 (UTC)
- A body wad think that wi three bein sicna common wird, sicna soondin o't in Dundee wad hae been noticed afore an commentit on but A'v niver come ower ony mention o siclike iver.
- 184.108.40.206 20:11, 30 Dizember 2006 (UTC)