Charlotte Aglaé d'Orléans
|Charlotte Aglaé d'Orléans|
Charlotte Aglaé d'Orléans later Duchess o Modena bi Pierre Gobert.
|Duchess o Modena|
|Consort||26 October 1737 – 19 January 1761|
20 October 1700|
Palais Royal, Paris, Fraunce
19 Januar 1761 (aged 60)|
Petit-Luxembourg, Paris, Fraunce
|Buirial||Kirk o the Val de Grâce, Paris|
|Spouse||Francesco III o Modena|
Maria Teresa, Duchess o Penthièvre |
Ercole Rinaldo, Duke o Modena
Maria Fortunata, Princess o Conti
Maria Elisabetta, Coontess o Serravalle
o Orléans (bi birth)|
o Este (bi marriage)
|Mither||Marie Françoise de Bourbon|
Charlotte Aglaé d'Orléans (20 October 1700 - 19 Januar 1761) wis the third daughter o Philippe d'Orléans, Duke o Orléans an his wife Marie Françoise de Bourbon (herself an illegitimate daughter o Louis XIV an Madame de Montespan. Having been exiled frae the Modense coort, she returneds tae Versailles where she successfully organised the mairiage between her daughter Princess Maria Teresa tae the Duke o Penthièvre (then the wealthiest man in Fraunce. After the presentyation o Madame de Pompadour tae coort in 1745 she haed lost her flair at Versailles. She also instigated the mairiage between her other daughter Princess Maria Fortunata tae the Prince o Conti in 1759. She died in Paris in 1760 an wis buried at the Kirk o the Val de Grâce.
Mairiage[eedit | eedit soorce]
Having haed an affair with Armand de Vignerot du Plessis, Duke o Richelieu, her faither sought to remove his daughter frae further scandal an arranged a mairiage with Francesco III o Modena, heir tae the the sovereign Duke o Modena an member o the powerful hoose o Este. The couple were wed bi proxy on 11 Februar 1720 at the Palais des Tuileries in Paris making her the The Hereditary Princess o Modena.
Childer[eedit | eedit soorce]
- Alfonso d'Este (18 November 1723 – 16 Juin 1725) died in infancy.
- Francesco Constantino d'Este (22 November 1724 – 16 Juin 1725) died in infancy.
- Maria Teresa Felicitas d'Este (6 October 1726 – 30 Aprile 1754) married Louis Jean Marie de Bourbon, Duke o Penthièvre an haed childer.
- Ercole III d'Este, Duke o Modena (22 November 1727 – 14 October 1803) married Maria Teresa Cybo-Malaspina, Duchess o Massa an haed childer.
- Matilde d'Este (7 February 1729 – 14 November 1803) died unmairit.
- Beatrice d'Este (14 Julie 1730 – 12 Julie 1731) died in infancy.
- Beatrice d'Este (24 November 1731 – 3 Aprile 1736) died in infancy.
- Maria Fortunata d'Este (24 November 1731 – 21 September 1803) mairit Louis François de Bourbon, Prince o Conti, no childer.
- Benedetto Filippo d'Este (30 September 1736 – 16 September 1751) died unmarried.
- Maria Elisabetta Ernestina d'Este (12 Februar 1741 – 4 August 1774) married Carlo Salomone, Coont o Serravalle.
Titles an styles[eedit | eedit soorce]
- 20 October 1700 - 11 February 1720: Her Most Serene Highness Madmoiselle de Valois, Princess o the bluid.
- 11 February 1720 - 26 October 1737: Her Most Serene Highness The Hereditary Princess o Modena an Reggio.
- 26 October 1737 - 19 January 1761: Her Most Serene Highness The Duchess o Modena an Reggio.
[[Category:Princesses o the bluid