Biografie[eedit | eedit soorce]
She stairtit her career as a sangster in Ingland an actit in movies. In 1952, she muivit tae New York Ceety. She marrie Victor Farris, the inventor o paper milk carton, in 1956. They muivit intae a hoose in Palm Beach, Florida, umwhile awned bi the Vanderbilt faimily. When he dee'd in 1985, he left her US$100 million.
She wis a donor an fundraiser for the Salvation Army, the American Heart Association, the National Trust for Scotland, the Great Ormond Street Children's Hospital, the American Red Cross, The Prince’s Trust, the Duke of Edinburgh Trust, the American Ballet Theatre an the Norton Museum of Art. She supportit AIDS research an aw. She wis a Dame o Grace o the Venerable Order of Saint John.
Daith[eedit | eedit soorce]
Filmografie[eedit | eedit soorce]
- Calling Paul Temple (1948)
- This Was a Woman (1948)
- The Tall Headlines (1952)
- Goodyear Television Playhouse (episode The Personal Touch, 1954)
- Robert Montgomery Presents (episodes The Hunchback of Notre Dame: Part 1 an The Hunchback of Notre Dame: Part 2, 1954)
- B.L. Stryker (episode The Dancer's Touch, 1989)
Bibliografie[eedit | eedit soorce]
- My Three Lives (autobiografie, 2008)
References[eedit | eedit soorce]
- Obituaries: Celia Lipton, The Telegraph, 22 April 2011
- Michael Thornton, "Queen of Palm Beach: How Celia Lipton Farris became one of the richest women in the world", The Daily Mail, 22 January 2009.
- Brian Pendreigh, "Obituary: Celia Lipton Farris: singer, actress and philanthropist", Herald Scotland, 27 April 2011.
- Obituaries: Celia Lipton Farris, The Stage, 22 March 2011.
- Shannon Donnelly, "Celia Lipton Farris, 'a great dame in every respect', dies", Palm Beach Daily News, 12 March 2011.