Casualty (TV series)
Jeremy Brock |
|Theme muisic componer||
Ken Freeman |
|Kintra o oreegin||Unitit Kinrick|
|No. o series||31|
|No. o episodes||1,042 (as o 17 Juin 2017) (leet o episodes)|
|Executive producer(s)||Simon Harper|
50–60 minutes (regular/ special episodes)|
1 oor 40 minutes (30t anniversary special)
BBC Bristol (1986–2011)|
BBC Cymru Wales (2012–present)
BBC One HD (2012–present)
BBC Two (episode 105 repeatit as pairt o 'Docs on the Box'; episode 350 muived due tae news o Queen Mither's daith )
|Oreeginal release||6 September 1986– present|
Casualty, stylised as CASUAL+Y, is a Breetish medical drama series that airs weekly on BBC One (whiles wi a short break in the simmer atween series, but nae ayeweys). It is the langest-runnin emergency medical drama televeesion series in the warld, an the maist endurin medical drama shawn on prime time televeesion in the warld.
References[eedit | eedit soorce]
- "BBC Two – Docs on the Box". BBC. Retrieved 25 June 2016.
- "YouTube – BBC1 schedule changes due to the Queen Mother's death". BBCTV Continuity. Retrieved 28 June 2016.
- "BBC One – Casualty". BBC. Retrieved 17 August 2015.
- "'Casualty' enters Guinness World Records". Digital Spy. Hearst Magazines UK. 16 September 2010. Retrieved 12 January 2015.
- "Longest-running TV medical drama". Guinness World Records. Retrieved 12 January 2015.