British Steel (1967–1999)
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
British Steel (Scots: Breetish Steel) wis a major Breetish steel producer. It originated as a nationalised industry, the British Steel Corporation (BSC), formed in 1967. This wis converted tae a leemitit company, British Steel PLC, an privatised in 1988. It wis ance a constituent o the FTSE 100 Index but follaein mergers, the business is nou owned bi Corus, a Tata Steel company.
Nationalisation[eedit | eedit soorce]
BSC wis formed frae the assets o umwhile private companies which haed been nationalised, largely unner the Labour Party govrenment o Harold Wilson (1964–1970). Wilson's wis the seicont attempt at nationalisation, Clement Attlee's Iron and Steel Corporation of Great Britain haein been largely privatised bi the Conservative governments o the 1950s. Anly ane steel company, Richard Thomas and Baldwins, remained in public ainership throughout.
|This Unitit Kinrick-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
- Steel companies o the Unitit Kinrick
- Defunct companies o the Unitit Kinrick
- Umwhile naitionalised industries o the Unitit Kinrick
- Breetish companies established in 1967
- Manufacturin companies established in 1967
- Manufacturin companies disestablished in 1999
- 1967 establishments in the Unitit Kinrick
- 1999 disestablishments in the Unitit Kinrick
- Companies umwhile leetit on the Lunnon Stock Exchynge
- Unitit Kinrick stubs