|Foondit||31 Mairch 1974|
|Frequent-fleer program||Executive Club/Avios|
|Company slogan||To Fly. To Serve.|
|Parent company||International Airlines Group|
|Heidquarters||Waterside, Harmondsworth, Unitit Kinrick|
|Revenue||£11,443 million (2016)|
|Net income||£1,473 million (2016)|
British Airways plc (BA) is the banner carrier airline o the Unitit Kinrick which is based an heidquartered in Waterside, near its main hub at Lunnon Heathrow Airport. Breetish Airways operates a seicont hub at London Gatwick Airport an a third hub, served through its fully owned subsidiary, BA CityFlyer, at Lunnon Ceety Airport. British Airways is the lairgest airline in the UK based on fleet size, internaitional flichts an internaitional destinations. BA's UK passengers oreeginatin at non-Lunnon airports must connect via Lunnon efter British Airways discontinued aw direct owerseas flichts frae UK airports, ither than Heathrow, Gatwick an Lunnon Ceety Airports, wi the sale o BA Connect tae Breetish regional carrier Flybe in 2007.
References[eedit | eedit soorce]
- "IATA - Airline and Airport Code Search". iata.org. Retrieved 13 Apryle 2015.
- Uised for domestic flichts
- Davies, Rob (6 November 2015). "British Airways: Alex Cruz to replace Keith Williams as chairman". The Guardian. Retrieved 11 November 2015.
- "IAG Annual report and results 2016" (PDF). International Consolidated Airlines Group. Retrieved 30 Mey 2017.
- "IAG Annual report and results 2016" (PDF). International Consolidated Airlines Group. Retrieved 21 August 2017.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae British Airways.|