|• Chairman||Bhuri Begum|
|Elevation||142 m (466 ft)|
|Time zone||IST (UTC+5:30)|
Bakewar is a toun an a nagar panchayat in Etawah destrict in the state o Uttar Pradesh, Indie. It's 22 km awa frae destrict heidquairters Etawah. Bakewar is famous for its vera guid education seetem, Agricultur Trainin Institute an for Naitional heich-gate no. 2. Bakewar is situatit at naitional heich-gate no. 2 (Mughal Road). It's situatit between Agra an Kanpur, the twa biggest ceeties o Uttar Pradesh. Agra is 145 km north an Kanpur is 135 km on sooth o Bakewar. Bharthana is the nearest railwey (11 km) o Bakewar, situatit in the east.
Geografie[eedit | eedit soorce]
Bakewar is locatit at  It haes a average elevation o 142 metres (465 feet)..
Demographics[eedit | eedit soorce]
As o 2001[update]'s Indie census, Bakewar haed a population o 13,053. Males constitute 53% o the population an females 47%. Bakewar haes a average leeteracy rate o 59%, lawer than the naitional average o 79.9%; wi 69% o the males an 54% o females leeterate. 18% o the population is unner 6 years o age.
Eddication[eedit | eedit soorce]
Janta Degree College an Janta Vidyalay Inter College is well kent for its quality eddication. It wis established aroond five decades ago, is famous for its discipline, dedication towards students, teachers an vocational courses. Aw credit goes tae Mr Anand Swaroop Mishra ji, Honourable foonder o baith the colleges. It is currently afferin Courses in Bachelor o Science [in Biotechnologie, Computer Science, Industrial Chemistry, Math, Biologie, Agricultur etc.], Bachelor o Commerce, Maister o Science [in Math, Pheesics, Agricultur, Chemistry, Industrial Chemistry, Biotechnologie, etc.] an Postgraduate diploma in computer application.
Places o interest[eedit | eedit soorce]
- LAKHNA KALKA TEMPLE- Lakhana Kalka Mandir, locatit at Lakhna (a nearbi toun) three km awa frae Bakewar. This place haes historical importance as it is a place o Bakasur, who wis killed bi Bhima o Mahabharata durin their visit thare. This place haes the photo o wife o Bhima.
- Khera, locatit at Chakarnagar (a nearbi toun), 13 km frae Bakewar.
- Temple Of Devi Sati locatit at ane KM on Bharthana Road. Devi Sati temple is the seembol o faith o the fowk's o Bakewar an mony ither veelages near aboot.
- MAGHAI A huge pond cried Maghai covered twa-thirds o toun Bakewar an it provides security tae fowks o Bakewar bi antisocial elements.
- Dairy Plant is huge plant on Aoraiya Road in heichly productive place whaur milk is collectit, stored an send tae ither big dairy plant for further processin.
References[eedit | eedit soorce]
- Falling Rain Genomics, Inc - Bakewar
- "Census of India 2001: Data from the 2001 Census, including cities, villages and towns (Provisional)". Census Commission of India. Archived frae the oreeginal on 2004-06-16. Retrieved 2008-11-01.