|Member o the Scots Pairlament|
|Assumed office |
5 Mey 2016
|Born||28 Juin 1969|
|Poleetical pairty||Scots Conservative an Unionist Pairty|
|Alma mater||Varsity o East Anglia|
London School of Economics
Adam Tomkins (born 28 Juin 1969) is an Inglis academic an politician that is the John Millar Professor of Public Law at the Varsity o Glesga Schuil o Law. He haes sat as a Memmer o the Scots Pairlament (MSP) as a Scots Tory an Unionist Pairty candidate fur the Glesga region syne 2016.
He sert aforehaund as a constitutional advisor tae the Hoose o Lairds Constitution Committee an wis makit a constitutional advisor tae the Scotland Office an Secretary of State for Scotland David Mundell in 2015. He is the Convener o the Justice Committee, haein foregane haudit the portfolio o strategy, communities, social security, the constitution an equalities.
Academia[eedit | eedit soorce]
Tomkins wis eddicated at Gillingham Schuil, the Varsity o East Anglia (Bachelor of Laws, 1990) an the Lunnon Schuil o Economics (Masters of Laws, 1991). He teacht at the Schuil o Law o King's College Lunnon atween 1991 an 2000 an became a Fellow at St. Catherine's College, Oxford in 2000. In 2003, he wis electit tae the John Millar Chair of Law at Glesga in 2003. His resairch interests lie in constitutional theory an historie, British, EU an comparative constitutional law.
Tomkins haes furthset seiven beuks in the auries o constitutional, administrative an European Union law. Twa o his beuks, Public Law (2003) and British Government and the Constitution (2007, with Colin Turpin) ur amang the maist widely uised bi law students in the Unitit Kinrick.
Tomkins haes haudit visitin appyntments at the Varsities o Toronto, Queensland an New South Wales an the Austrailien National Varsity, an haes lecturt athort the warld. In Aprile 2009, Tomkins becam associatit wi Ampersand, a stable at the Faculty of Advocates, as pairt o its Ampersand Academics link atween practitioners an academics. In 2009 he wis appyntit legal advisor tae the Hoose o Lairds Constitution Committee. He wis electit a Fellow o the Royal Society of Edinburgh in 2014.
Politics[eedit | eedit soorce]
Efter the referendum, Tomkins wis ane o twa Scots Conservative representatives appyntit tae the Smith Commission. He wis an unpeyed advisor tae Secretary of State for Scotland David Mundell durin the passage o the Scotland Bill throu Pairlament.
In August 2015, Tomkins annooncit his intent tae staund as a Memmer o the Scots Pairlament fur the Scots Conservatives in the 2016 Scots Pairlament election. In a blog post exponin his decision, he wis heichly critical o the Scots National Pairty's actions in governance at Halyruid, an ruised mony policies o the Conservative government at Wastmeinster. He wis electit as a list memmer o the Scottish pairlament fur the Glesga Region in the 2016 Scots Pairlament Election. He foregane sat on the Finance Committee an the Social Security Committee in the Scots Pairlament an the noo sits as the Justice Committee convener. Atween 2016 an August 2020, he serrt on the Scots Conservatives Shadaie Cabinet. On 17 Julie 2020, he annoonced his intent tae staund doon as an MSP in the neist Scots Pairlament election due in Mey 2021 fur personal raisons relatit tae wirk an faimily.
Wirks[eedit | eedit soorce]
Frae British Library catalogue (Accessed October 2015).
- Understanding human rights. (1996, London: Mansell edited bi Conor Gearty an Adam Tomkins)
- The constitution after Scott: government unwrapped (1998)
- Devolution and the British constitution (1998)
- Sceptical essays on human right (2001: edited bi Tom Campbell, K.D. Ewing, an Adam Tomkins)
- Public Law (2003)
- Our Republican constitution (2005)
- How We Should Rule Ourselves (2005: Alasdair Gray, Adam Tomkins)
- The executive and public law : power and accountability in comparative perspective (2006: edited bi Paul Craig an Adam Tomkins)
- European Union public law : text and materials (2007: Damian Chalmers, Adam Tomkins)
- British government and the constitution: text and materials (2011: Colin Turpin, Adam Tomkins)
- The legal protection of human rights : sceptical essays (2011: edited by Tom Campbell, K.D. Ewing and Adam Tomkins)
References[eedit | eedit soorce]
- "Adam Tomkins MSP". Scottish Parliament. Retrieved 4 Julie 2016.
- "oxford INTELLECT: Adam Tomkins". University of Oxford. Archived frae the original on 5 Februar 2013. Retrieved 31 Mey 2009. Archived 2013-02-05 at the Wayback Machine
- "University of Glasgow :: School of Law :: Adam Tomkins". University of Glasgow School of Law. Retrieved 31 Mey 2009.
- "Ampersand Academics - Professor Adam Tomkins". Ampersand Advocates. Retrieved 30 October 2015.[deid airtin]
- "Professor Adam Tomkins FRSE, MSP - The Royal Society of Edinburgh". The Royal Society of Edinburgh (in Inglis). Retrieved 9 Februar 2018.
- Duffy, Judith. "'I am being forced to choose ... would I want to stay in an independent Scotland as a No voter?'". HeraldScotland. Retrieved 29 October 2015.
- "Constitutional expert appointed as Mundell adviser". Scottish Legal News. ScottishLegal.Com. Retrieved 29 October 2015.
- Tomkins, Prof Adam (28 August 2015). "I am seeking election to the Scottish Parliament: here's why".
- "Nicola Sturgeon celebrates third term as Tories head for second place". Belfast Telegraph. Retrieved 6 Mey 2016.
- "Scottish Conservative appointments for new parliamentary term". Scottish Conservative Party. Retrieved 26 Mey 2016.
- McCall, Chris (17 Julie 2020). "Tory MSP Adam Tomkins to stand down at 2021 Scottish Parliament election". Daily Record.