Jump to navigation Jump to search
An acre is a unit o measurement uised for auries o land.
Acre mey refer tae an aw:
Places[eedit | eedit soorce]
- Acre, Israel, the Inglis/Scots name for the auncient ceety cried Akko in Ebreu an Akka in Arabic
- Acre (state), a Brazilian state
- Acre River, a river runnin throu Peru, Bolivie, an Brazil
- Sanjak o Acre, a admeenistrative destrict o the Ottoman Empire
- Republic o Acre, a series o separatist govrenments in then Bolivie's Acre region atween 1899 an 1903
- Acre, Lancashire, a veelage in Lancashire, Ingland
- Acres, Denn, a tounland in Ireland
fowk[eedit | eedit soorce]
Ither[eedit | eedit soorce]
- Action with Communities in Rural England
- Acre-cless destroyer, a cless o sax destroyers built for the Brazilian Navy an commissioned in the early 1950s
- Sedum acre, commonly kent as the Goldmoss Stonecrop, Goldmoss Sedum, Biting Stonecrop, Wallpepper, an Welcome home husband though never so drunk, a perennial plant native tae Europe, but naturalisit in North Americae an aw
- ACRE, acronym for the Atmospheric Circulation Reconstructions over the Earth project.
See an aw[eedit | eedit soorce]
| This disambiguation page leets airticles associatit wi the same title.
If an internal link led ye here, ye mey wish tae chynge the link tae point directly tae the intendit airticle.