|Dee'd||183, 182 or 181 BC (aged 64-66)
Hannibal, son o Hamilcar Barca (247 – 183/182/181 BC) wis a Punic Carthaginian militar commander, generally considered ane o the greatest militar commanders in history. His faither, Hamilcar Barca, wis the leadin Carthaginian commander during the First Punic War, his younger brothers wur Mago an Hasdrubal, an he wis brither-in-law tae Hasdrubal the Fair.
References[eedit | eedit soorce]
- Lancel, Serge (1995) Hannibal cover: "Roman bust of Hannibal. Museo Archeologico Nazionale. Naples"
- Goldsworthy, Adrian (2000) The Fall of Carthage cover: "Hannibal in later life"
- Goldsworthy, Adrian (2001) Cannae p. 24: "a bust, which may be a representation of Hannibal in later life, although there are no definite images of him"
- Goldsworthy, Adrian (2003) The Complete Roman Army p. 41: "a bust that purports to show Hannibal in later life"
- Matyszak, Philip (2003) Chronicle of the Roman Republic p. 95: "bust, thought to be of Hannibal, found in Capua"