|강남구 · 江南區|
|• Total||39.55 km2 (15.27 sq mi)|
|• Density||13,000/km2 (35,000/sq mi)|
|Time zone||Korea Staundart Time (UTC+9)|
|Website||Gangnam-gu official website|
Gangnam-gu (강남구; 江南區, Scots: Gangnam Destrict) is ane o the 25 gu (local govrenment destricts) which mak up the ceety o Seoul, Sooth Korea. Gangnam (강남; 江南) is leeterally "Sooth o the (Han) River". As o the 2010 census, Gangnam Destrict haed a population o 527,641, makkin it the 4t maist populatit destrict in Seoul. Gangnam Destrict is the third lairgest destrict in Seoul wi an aurie o 39.5 km2.
Table o contents
Admeenistration[eedit | eedit soorce]
Gangnam is ane o three gu that mak up the Greater Gangnam Aurie alang wi neebourin Seocho-gu an Songpa-gu. Combined, these three gu cover approximately 120 km2 laund an haed a population o 1,567,881 as o 2010, makkin up 20% o the aurie an 15% o the population o Seoul.
The Gangnam Destrict office haes designatit twa smoke-free zones athin the destrict. The section o Gangnam Boulevard atween exit No.2 o Gangnam Station o Seoul Subway Line 2 an exit No.5 o Sinnonhyeon Station o Line 9. The seicont being the 836-metre (914-yard) section o sidewalk alang Yeongdong Boulevard frae exit No.5 o Samseong Station on Line 2, ootside COEX Convention & Exhibition Center an ASEM Tower o the COEX complex.
Diveesions[eedit | eedit soorce]
Gangnam is composed o 22 dong (neebourheids)
- Daechi 1
- Daechi 2
- Daechi 4
- Dogok 1
- Dogok 2
- Gaepo 1
- Gaepo 2
- Gaepo 4
- Irwon 1
- Irwon 2
- Irwon bon
- Nonhyeon 1
- Nonhyeon 2
- Samseong 1
- Samseong 2
- Yeoksam 1
- Yeoksam 2
Economy[eedit | eedit soorce]
Baith the Greater Gangnam Aurie an Gangnam itsel are widely kent for its hivily concentratit walth an heich staundart o livin, which haes been compared tae ceeties such as Beverly Hills, Californie. The maist significant indicator is its extremely expensive real estate. Seoul as a whole is awready kent for its expensive hoose prices an as o 2011, its average apairtment costs approximately US$5,500 per m2, but the average price in Gangnam is amaist twice as heich, roughly US$10,000 per m2, which is 3.5 times the naitionwide average. As for laund value, a mere 40 km2 laund o Gangnam destrict rivals wi the entire laund value o the ceety o Busan, the seicont lairgest ceety in Sooth Korea. Combined wi the neebourin destricts o Seocho an Songpa, Greater Gangnam Aurie accoont for amaist 10% of land value of the entire country.
While Seoul's tradeetional business centres such as Jung-gu, Jongno-gu, Yongsan-gu an Yeongdeungpo-gu still maintain their leadin roles, Gangnam an its neebourin destricts hae fast become the new core athort aw auries o business ower the last few decades. KOSPI 200 companies based in Gangnam destrict include KEPCO, GS Group, Hyundai Department Store Group, HITEJinro, Hansol, Hankook Tire, GLOVIS an Korea Zinc Corporation. Besides, POSCO operates POSCO Center in Teheran Valley an aw, an KT&G operates Kosmo Tower. ither notable companies based in Gangnam include Dongbu Fire Insurance, Young Poong Group, T'way Airlines an Hankook P&G. Gangnam is hame tae mony IT an ither internet-relatit companies includin NC Soft an Pandora TV, an is ane o strang hubs o the kintra's financial an bankin sectors an aw. Mony internaitional companies operate key offices in Gangnam an aw, includin Google, IBM, Toyota, an AMI. Major entertainment companies like SM Entertainment an JYP Entertainment are based in Gangnam an aw. Residential auries in Gangnam are kent tae be hame tae a lairge nummer o electit offeecials an celebrities.
Economic development[eedit | eedit soorce]
Till the early 1980s Gangnam an its neebourin auries haed remained the least developit in Seoul, but a prodigious development ower the last 30 years haes earned it a reputation o being ane o the maist affluent, dynamic, an influential auries in baith Seoul an Sooth Korea as a whole.
Attractions[eedit | eedit soorce]
Several popular shoppin an entertainment auries are locatit in Gangnam Destrict, includin Apgujeong, the COEX Mall an the aurie aroond Gangnam Station, Garosugil, an Cheongdam-dong. The important business destrict aroond Teheranno (Tehran Street) runs east-wast frae Gangnam Station tae Samseong Station an the COEX Convention & Exhibition Center-Korean World Trade Center complex.
- Gangnam Station
- Seolleung and Jeongneung tombs
- Kimchi Field Museum
- Trade Tower
- COEX Mall
- COEX Aquarium
- Kukkiwon (Warld Taekwondo Heidquairters)
- Korea City Air Terminal
- Simone Handbag Museum
- Bongeun Temple, close to COEX Mall
- Dosan Park
- Metasequoia Road
- Nonhyun Furniture Road
- Yangjae Stream
Transportation[eedit | eedit soorce]
Railroad[eedit | eedit soorce]
- Seoul Subway Line 2 Euljiro Circle Line
Festival[eedit | eedit soorce]
There are several festivals held in Gangnam Destrict.
- International Peace Marathon Festival in October
- Gangnam Fashion Festival in October
- Sports Festival for residents in Gangnam Distinct in May
- Daemosan Festival
Popular cultur[eedit | eedit soorce]
- Several subway stations in Gangnam an nearbi auries wur uised as filmin locations for the 2012 Hollywood film The Bourne Legacy, the fowert instawment in the Bourne film series.
- The 2012 K-pop sang "Gangnam Style" bi Sooth Korean entertainer PSY wis inspired bi an shot in the Gangnam Destrict. Efter the release o the muisic video, an its popularity, internaitional awareness o the destrict increased. Gangnam's prosperity an its purportit trendiness are the topics o the sang. In the muisic video, PSY can be seen dancin on top o the Asem biggin wi the Trade Tower in backgrund. The twa biggins are pairt o World Trade Center Seoul (WTC Seoul), kent as COEX an aw.
References[eedit | eedit soorce]
- Korean Statistical Information Service (Korean) > Population and Household > Census Result (2010) > Population by Administrative district, Sex and Age / Alien by Administrative district and Sex, Retrieved 2010-06-02.
- Kwon, Sang-soo (12 September 2012). "City designates area by COEX as smoke-free". Joongang Daily. Retrieved 5 October 2012.
- Cha, Frances (17 August 2012 publisher = CNN). "Interview: PSY on 'Gangnam Style,' posers and that hysterical little boy". Retrieved 2012-09-22. "I've heard it said that Gangnam is the Beverly Hills of Korea. But I would say that Gangnam is the capital of Seoul, which, of course, is the capital of Korea."
- "강남아파트 1채 팔면 보성군에서 25채 산다 (in Korean)". inews24. 23 March 2011. Retrieved 2012-09-05.
- "서울시 강남구 땅값, 부산시 전체와 비슷". Chosun Ilbo. July 2011. Retrieved 28 June 2012.
- "Gangnam has ‘Style’ and so much more". Korea JoongAng Daily. Retrieved 5 December 2012.
- "'Bourne Legacy' Puts Seoul on Hollywood Radar". Chosun Ilbo. 28 June 2012. Retrieved 28 June 2012.
- "'Gangnam Style' Goes Viral". 5 September 2012. Retrieved 5 September 2012.
- "There is no gangnam district in Gangnam style music video". MK News. 12 September 2012. Retrieved 5 October 2012.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Gangnam-gu wabsteid
- Gangnam-gu > Tourism / Culture > Maps (Gangnam-gu maps)
- (Korean) Map, status quo an oreegin o dong names o Ganganam-gu
- "Tour The Ritzy Seoul District That Inspired Viral Hit 'Gangnam Style'", photoessay at BusinessInsider.com, 20 September 2012