Ford-Vairogs ("Vairogs" means "Shield") (earlier cawed "Fenikss") wis the name o a caur factory in Riga, Latvie, that produced license built Ford cars between September 1937 an 1940 when it wis expropriatit as the property o the Soviet government. No includin the war department orders, Ford-Vairogs made 200 buses, 1000 trucks an 332 automobiles.
The caurs made wur:
- Ford-Vairogs V8 Standard, a copy o 1939 American Ford-V8 92A
- Ford-Vairogs V8 De Luxe, a copy o 1939 American Ford-V8 91A
- Ford-Vairogs Taunus, a copy o 1939 German Ford Taunus
- Ford-Vairogs Junior, a 1937 British Ford 10 Prefect. It wis an aa made in a military version.
- Images an technical specifications o Ford-Vairogs automobiles at Oldtimer Gallery