Westfield Sportscars are manufacturers o baith factory built an kit versions o several twa-seater, open top sportscaurs. Their main product line is a Lotus Seven inspired caur - vehicles originally designed bi Colin Chapman wi ae the bare essentials for motorin in order tae give the rawest an maist exhilaratin drivin experience.
Table o contents
Whilst Caterham Cars bought the richts frae Lotus Cars, Chris Smith set up a rival company an manufactured kits wi vera similar stylin an construction. This led Caterham tae threaten litigation (based on Industrial design richts) in the late 1980s which wis eventually settled oot o court an resultit in Westfield improvin and changin the design o their caurs. Whilst externally sharin a common leuk, Westfield an Caterham caurs are somewha different in construction. Westfield prefers tae employ the same glass fibre body method that Lotus haes traditionally uised for their ither models such as the Elise, Esprit, an Elan, rather than the aluminium uised bi Caterham.
Westfield haes an aa pioneered technical innovations such as Independent rear suspension and a wider chassis, which other manufacturers hae since adopted. The company has recently introduced a version o its SEi kit that uises donor pairts frae the Mazda Mx5 Miata. This is generally cawed an SDV (Single Donor Vehicle) kit. There is an' a' an SDV kit that uises a Ford Sierra as a donor.
Accordin tae figures given tae the magazine Total Kit Car, Westfield produces aboot 450 SEi an XTR chassis each year.
Prototypes an concept caurs
Westfield 25 logo small.png
Westfield 25th Anniversary Logo
See an aa
- Westfield Sportscars Ltd.
- Information on the current Westfield XI
- Information on the current Westfield XTR2
Clubs & Forums
- Westfield Sports Car Club - Black Country Area
- Westfield Sports Car Race Drivers Association
- Westfield Sports Car Club
- Westfield XTR2 Forums
- Westfield versus Caterham on youtube
- FM Westfield builder forum
- Pictures, info and Technical help on Westfield Sports Cars
- Information on Westfield kit cars and other kit car manufacturers
- John Williams's Westfield - An example of a builders website
- A nut & bolt account of rebuilding a Westfield - by Paul Crisp
- Mellow Yellow - A build up of a Vauxhall powered Seiw Westfield - by Tigger
- A build up of a Sierra based SDV - by Rob Sims