|Parent||Chang'an Automobile Group|
The Harbin Hafei Automobile Industry Group Co Ltd () is a Cheenese hauldin company whose subsidiaries make minivans, sma motor vehicles an automobile ingines. Subsidiaries include the auto-makin Hafei Motor Co Ltd an the ingine maker Harbin Dongan Auto Engine Co (Template:SSE), which is leetit on the Shanghai Stock Exchange.
Table o contents
Hafei wis umwhile awned bi Aviation Industry Corporation o Cheenae. But promptit bi Cheenese State policy encouragin the consolidation o automakers, in 2009 the state-run parent o Chongqing Changan Automobile (Template:Szse) teuk ower maist Hafei-relatit assets including Harbin Hafei Automobile Industry Group and Harbin Dongan Auto Engine (Template:SSE).
- Lobo, a small city car, which was designed by Pininfarina.
- Saibao, which wis designed bi Pininfarina.
- Saima, a sma ceety caur, which includes Mitsubishi technology.
- Zhongyi, designed bi Pininfarina
Production bases 
Hafei haes production facilities in northren Cheenae.
- Brief Introduction to HF Automobile Group Hafei Official Site
- Hafei Motor Co., Ltd. businessweek.com
- Dongfeng Motor eyes Hafei and engine maker-source reuters.com, Fri Jan 25, 2008 5:27am EST
- Hafei working on pure electric vehicle chinacartimes.com, 9 JANUARY 2009
- UPDATE 2-Changan Auto claims China's No.3 spot with AVIC deal reuters.com, Tue Nov 10, 2009 4:55am EST
- New policy to encourage China's carmaker consolidation xinhuanet.com, 2010-02-22 10:27:20
- Weiwei, Wang. "Domestic auto makers foray into overseas market", China Economic Net, 31 August 2007. Retrieved on 6 August 2009..
- ABOUT HAFEI (SINGAPORE) Hafei Singapore Official Site
- "Hafei Saibao EV: The First Chinese-made Car to Be Sold in the U.S.?", ChinaAutoWeb.com.
- Brian Pao (2009-06-04). California-based Coda Automotive to sell rebadged Hafei Saibao III as electric sedan. CarKetchup. Retrieved on 27 Februar 2010. .
- Hafei believes it can sell 270,000 motors in 08 chinacartimes.com, 9 JANUARY 2008
- ABOUT HAFEI (CHINA) Hafei Singapore Official Site
- Another China Merger? Dongfeng May Acquire Hafei insideline.com, Jan 28, 2008