Vice Admiral Sir Francis Drake (c. 1540 – 28 Januar, 1596) wis an English privateer, navigator, naval pioneer, pirate, politeecian, an ceevil ingineer o the Elizabethan period. He wis the first Englishman (an the first chiel on oniething ither than a Spainyie ship) ti gang aw the wey aboot the globe, atween 1577 an 1580. He wis knichtit on his return bi Queen Elizabeth I o Ingland. He wis seicont-in-command o the English fleet that defeatit the Spainyie Armada in 1588.
- "The Safeguard of the Sea; A Naval History of Britain 660-1649", by N.A.M. Rodger, (London, 1997).
- "The defeat of the Spanish Armada", Garett Mattingly, (1959), Pulitzer Prize winner in 1960 – a grand accoont o the defeat o the Spainyie Armada.
- "The Secret Voyage of Sir Francis Drake, 1577-1580", by R. Samuel Bawlf, (Douglas & McIntyre, 2003)
- http://www.royal-navy.mod.uk/static/content/3525.html Vice Admiral Sir Francis Drake c1540-1596
- Oliver Seeler's wabsteid "Sir Francis Drake"
- Francis Drake
- Meission ti rescue Drake's corp
- Kraus Collection o Sir Francis Drake at the Librar o Congress
- Haund-coloured cairt shawing Sir Francis Drake's attack on Saint Augustine frae the State Archives o Florida
- Michael Turner An author that haes veisited maist o the places veisited bi Drake an haes written anent baith Drake's experiences an his ain.
- Biography at the Dictionary of Canadian Biography Online
This Ingland-relatit airticle's a stub. Ye can gie Wikipædia a haund bi eikin til it.