Bridgend Coonty Burgh
- % Watter
- (2010 est.)
547 / km²
- Ony skills
Bridgend (Welsh: Pen-y-bont ar Ogwr) is a coonty burgh in the historic coonty o Glamorgan, sooth Wales. The coonty borough haes a total population o 130,000 fowk, an contains the settlements o Bridgend, after which it is named, Maesteg, an the seaside toun o Porthcawl. Its member o the Naitional Assembly for Wales is Carwyn Jones, the First Meenister o Wales, an its Member o Parliament is Madeleine Moon.
The coonty burgh lees at the geographical hert o sooth Wales. Its land aurie o 285 square kilometres stretches 20 km frae east tae wast an occupees the Llynfi, Garw an Ogmore valleys. The lairgest toun is Bridgend (pop: 39,773), follaeed bi Maesteg (pop: 20,700) an seaside resort o Porthcawl (pop: 19,238).
It wis formit on 1 Aprile 1996 unner the Local Govrenment (Wales) Act 1994. It includes aw o the umwhile Ogwr borough apairt frae the communities o Wick, St Bride's Major an Ewenny, whilk went tae Vale o Glamorgan.
The region is govrened bi Bridgend County Borough Council. It is currently in the control o the Labour pairty.
There are 9 seicontary schuils in Bridgend Coonty Burgh:
- Porthcawl Comprehensive School, Porthcawl
- Archbishop McGrath Catholic School, Brackla, Bridgend
- Bryntirion Comprehensive School, Cefn Glas, Bridgend
- Brynteg Comprehensive School, Bridgend
- Pencoed Comprehensive School, Pencoed
- Maesteg Comprehensive School, Maesteg
- Coleg Cymunedol Y Dderwen, Tondu
- Cynffig Comprehensive School, Kenfig Hill
- Ysgol Gyfun Gymraeg Llangynwyd, Llangynwyd
See an aw
- census 2001
This Wales-relatit airticle's a stub. Ye can gie Wikipædia a haund bi eikin til it.