Whit is Brahma 
The Hindu tradeetion says that Brahma haes five heids. Houaniver, the mythological story tells that Shiva cuttit ane o the heids aff o Brahma. The tradeetion states that the fower heids o Brahma represents mony aspects o Hinduism na aw. The fower heids represents the fower Vedas - gey important Hindu scripturs. Thae fower heids represents the fower diveesions o time o Hinduism cried the Yugas an aw. They represent the fower diveesions o the Hindu society, the fower Varnas an aw.
- The Four Hands - Brahma's four airms repriesent the four cardinal directions: east, sooth, waist, an north. The back richt hand repriesents mind, the back left hand repriesents intellect, the front recht hand is ego, an the front left hand is self-confidence.
- The Four Faces - The four Vedas (Rik, Sāma, Yajuh and Atharva). The Vedas Seembolises his four faces, heids an arms
- The Rosary - Seembolizes the substances uised in the process o creation.
- The Beuk - The beuk is kenis (knawledge).
- The Gold - Gold seembolizes activity; the gowden face o Brahma indicaites that he is actively involved in the process o creating the Univers.
- The Swan - The swan is the seembol o grace an understandin ability. Brahma uises the swan as his vāhana, or far personal vehicle.
- The Lotus - The lotus seembolizes natur an the livin essence o aw things an beins in the Univers.
- The Beard - Brahma's black or white beard denotes wisdom an the eiternal process o creation.