Vishnu is ane o the three maist important gods in Hinduism. Vishnu is the preserer god. That means he pertects the yird frae bein destroyed. He's cam tae the yird in nine forms (cried avataras) sae faur, wi ane mair yit tae come. His maist weel-kent forms is Rama an Krishna. Vishnu's wife is Lakshmi, the Hindu goddess o guid fortuin.
Vishnu is for ordinar shawn wi light blae skin an fower airms.
There's ten avatars o Vishnu (in order o appearance):
- Matsya (Fish)
- Kurma (Turtle)
- Varaha (Pig/Boar)
- Narasimha (Lion man / frae the torso upwarts lion, ablo, human)
- Vamana (Pygmy / Short man)
- Parasurama (Fierce man / Hunter)
- Rama (Developit man / Ideal man)
- Krishna (Mentally advanced man)
- Different brainches o the Hindu tradeetion accepts twa unalike feegurs as the 9t avatar o Vishnu:
- Kalki (Prophesied, yet tae happen)