A tulpie is a bulbous plaunt in the genus Tulipa.
- It comes frae soothern Europe, North Africa, Asia an Iran, the northeist o China an aw;
- It is o the same family than the lily;
- It is weel kent that the Netherlands are a kintra frae whaur maist o thaim com.
Scientific name an Scots name
- The Scientific name o the tulpie is tulipa (Latin name), whilka coms frae the Turkish leid: tülbend, meanin Turban;
- The Scots name an spellin coms mebbe frae a pronounciation whilka is near o the oreeginal ane, sae: tulp...ie. Or is mebbe a deformation o the Inglis wird: tulip. It is noticit in mony beuks, as in som translation, an the spellin is follaein the pronounciation.