Table o contents
General information[edit | edit source]
Tennōji Station is the ceety's main sootheastren rail terminal wi Osaka Municipal Subway's Tennōji Station Midōsuji Line an Tanimachi Line, JR Tennōji as the terminus o the JR Hanwa Line (an a major stop on the Kyoto Line, Osaka Loop Line, Yamatoji Line an Kansai Airport Line) an the Kintetsu Abenobashi Station, directly athort the street frae Tennōji station is the terminus o the Kintetsu Minami-Osaka Line. Consequently it haes become a built up area in soothren Osaka. The biggins aroond the station include, the Kintetsu depairtment store, Mio, Station Plaza, an Hoop shoppin maws, Apollo Movie Theater an Lucias depairtment store. It addition, thare are several shoppin streets in the aurie includin Abenobashisuji.
Creeme[edit | edit source]
In 2011 body parts wur foond in a bin liner in Higashikozu Pairk. 
Economy[edit | edit source]
Attractions[edit | edit source]
- Shitennō-ji Temple is a historical steid anerlie 10 minutes bi fuit frae Tennōji.
- Isshin-ji is a temple locatit atween Tennoji Pairk an Shitennō-ji.
- Tennōji Pairk, (immediately wast o the station), includes a museum an Tennōji Zoo.
- Chausuyama Kofun is a Kofun locatit inside Tennōji Pairk.
Entertainment[edit | edit source]
Tennōji itsel is hame tae the Osaka Municipal Museum o Airt, Tennōji Zoo, the Keitaku-en Japanese garden (built bi the Sumitomo Corporation) an the Tennōji Botanical Garden.
There are three major shoppin centres richt bi Tennōji Station: Mio, a hip, upscale maw; Kintetsu Department Store; an Hoop.
The nearbi Shinsekai entertainment destrict wis established in the early pairt o the last century an still teems wi scores o eateries. It is owerleukit bi the Tsutenkaku touer, ane o Osaka's maist famous seembols.
Train stations[edit | edit source]
- West Japan Railway Company (JR West)
- Hankai Tramway
- Osaka Municipal Subway
- Tanimachi Line: Tanimachi Kyuchome Station - Shitennoji-mae Yuhigaoka Station - Tennōji Station
- Tennōji Station on the Midōsuji Line is locatit in Abeno-ku, but close tae Tennōji-ku.
- Sennichimae Line: Tanimachi Kyuchome Station - Tsuruhashi Station
- Nagahori Tsurumi-ryokuchi Line: Tamatsukuri Station
References[edit | edit source]
Freemit airtins[edit | edit source]
Media relatit tae Tennōji-ku, Osaka at Wikimedie Commons