Suzuki Mighty Boy
History[edit | edit source]
Based on the principles an regulations o the Japanese keijidōsha class of vehicles, the Mighty Boy is a Coupé utility variation o the 2nt generation, 2-door fastback Suzuki Cervo. Released in Februar 1983, it wis equipped wi an 543 cc SOHC 3 cylinder transverse-mountit ingine (F5A), housomeivver unlike its cousin the Cervo, nae turbo wis available.
Drivin the front wheels through a 4-speed manual or optional 2-speed automatic gearbox, the F5A motor delivered 28 hp (21 kW) JIS  o pouer at the flywheel. Model designation for the Suzuki MightyBoy is "SS40T".
1st generation Mighty Boys wur fittit wi 10" wheels, an sportit a horizontally finned grille, identical tae the Cervo. A feature unique tae the Mighty Boy wis the seats, which although still similar tae those featured in the Cervo CS/G, featured a customised embossed "Mighty Boy" logo.
2nt generation Mighty Boys received minor cosmetic upgrades, includin a restyled front grille an mirrors. In addition, the range wis extendit tae twa variants:
- PS-A - This 'base' model carried ower the 10" wheels frae the 1st generation Mighty Boy an wis available wi a 4-speed manual transmission ae.
- PS-L and PS-QL - This model wis equipped wi bucket seats, lairger 12" wheels, chrome roof/tie-doun rails, an a tachometer. In contrast tae the base model, a choice o 2-speed automatic or 5-speed manual gearbox wis affered.
Export Markets[edit | edit source]
The ae export markets for the Suzuki Mighty Boy wur Australie an Cyprus atween 1985-1988. Importit through Suzuki/Ateco, Australie received a hybrid o the Japanese PS-A an PS/QL 2nt generation Mighty Boy that includit chrome ruif rails, bucket seats an 12" wheels, housomeivver did no include such items as a tachometer or 5-speed manual gearbox.
Aboot 2,800 wur importit, but ae 300-400 nou exist, an the price o Mighty Boys haes increased dramatically recently due tae their rarity.
Specifications[edit | edit source]
Model designation: SS40T
Ingine model: F5A
Bore x Stroke (mm): 62x60
Capacity: 543 cc
Pouer output: 28 hp (21 kW) JIS @ 6000 rpm Compression ratio: 8.5:1
Notes[edit | edit source]
- 19 kW (25 hp) wis claimed in Australie.
References[edit | edit source]
- Car Graphic: Car Archives Vol. 11, '80s Japanese Cars. Nigensha: 2007. ISBN 978-4-544-91018-6
- "マイティーボーイ (Mighty Boy)". Garage Cervo. Archived from the original on 2009-08-08.
- Kazuo Ozeki, Suzuki Story: Small Cars, Big Ambitions. Miki Press: 2007. ISBN 978-4-89522-503-8
- Martin Schaefers. "History of Suzuki Kei Jidosha". Far East Auto Literature. Archived from the original on 2009-08-08.
- "U's Station On the Net - Short Catalog by Model". Suzuki Motor Corporation. Archived from the original on 2010-07-05.
[edit | edit source]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Suzuki Mighty Boy.|