Sir Thomas Sean Connery (born 25 August 1930, in Edinburgh) is a Scots actor an producer wha haes wan an Academy Award, twa BAFTA Awards (ane o them bein a BAFTA Academy Fellowship Award) an three Golden Globes (includin the Cecil B. DeMille Award an a Henrietta Award).
Connery is baist kent for portrayin the chairacter James Bond, starrin in seven Bond picturs atween 1962 an 1983 (six Eon Productions films an the non-canonical Thunderball remake, Never Say Never Again). In 1988, Connery wan the Academy Award for Best Supporting Actor for his role in The Untouchables. His film career awso includes sic films as Marnie, The Name of the Rose, The League of Extraordinary Gentlemen, Indiana Jones and the Last Crusade, The Hunt for Red October, Highlander, Murder on the Orient Express, Dragonheart, and The Rock. He was knichtit in Julie 2000. Connery haes been polled as "The Greatest Living Scot" an "Scotland's Greatest Living National Treasure". In 1989, he wis proclaimed "Sexiest Man Alive" bi People magazine an in 1999, at age 69, he wis votit "Sexiest Man of the Century".
- Cohen, Susan; Cohen, Daniel (1985). Hollywood hunks and heroes (in Inglis). New York City, New York. p. 33. ISBN 0-671-07528-4. OCLC 12644589. Unknown parameter
- "Profile: Sean Connery" (in Inglis). BBC News. 12 March 2006. Retrieved 19 March 2007.
- "popculture.com's Oscar Winners Archive" (in Inglis). popculturemadness.com. Retrieved 13 May 2008.
- London Gazette: . 31 December 1999. Retrieved 18 May 2010. (Inglis)
- "Official website's entry on 2000 knighthood" (in Inglis). seanconnery.com. Retrieved 29 September 2007.
- Flockhart, Susan (25 January 2004). "Would The Greatest Living Scot Please Stand Up?; Here they are". The Sunday Herald (in Inglis). Retrieved 10 March 2010.
- "Sir Sean Connery named Scotland's greatest living treasure" (in Inglis). 25 November 2011. Retrieved 6 August 2012.
This Edinburrie-relatit airticle's a stub. Ye can gie Wikipædia a haund bi eikin til it.
This actor-relatit airticle's a stub. Ye can gie Wikipædia a haund bi eikin til it.