Leet o federal hiegates in Germany
|This airticle disnae cite ony references or soorces. (October 2012)|
The follaein is a leet o the German federal hiegates or Bundestraßen.
- B 1 to B 10 across Germany from border to border
- B 11 to B 26 in Southeastern Germany (Bavaria)
- B 27 to B 39 in Southwestern Germany (Baden-Württemberg)
- B 40 to B 53 in Western Germany (Rhineland-Palatinate)
- B 54 to B 68 in Northwestern Germany (North Rhine-Westphalia)
- B 69 to B 83 in Northern Germany (Lower Saxony and Schleswig-Holstein)
- B 84 to B 100 in Central Germany (Saxony and Thuringia)
- B 101 to B 112 in Northeastern Germany (Brandenburg, Mecklenburg-Vorpommern)
- R 113 to R 125 in Pomerania and Silesia (no longer in Germany)
- R 126 to R 138 in East Prussia (no longer in Germany)
- B 139 to B 326 were assigned in 1937 in a similar way (but counterclockwise, beginning in East Prussia)
- B 399 to B 535 were assigned after 1950 in chronological order
This Germany-relatit airticle's a stub. Ye can gie Wikipædia a haund bi eikin til it.