Harold Rowe "Hal" Holbrook, Jr. (born 17 Februar 1925) is an American movie, televeesion, stage an voice actor. Holbrook is kent tae the general audience for playin famous author Mark Twain in plays or on biographical shaws.
Holbrook soon began appearin on plays. He then callit his Twain shaw Mark Twain Tonight. He is an aa kent for his feectional-poleetical shaws an as "Deep Throat" in Aw the Preses's Men. He an aa playit Abraham Lincoln in several biographical televeesion movies.
Holbrook wis nominatit for many awairds durin his career. He is the auldest actor tae hae nominatit for an Academy Awaird for Best Supportin Actor.
Early life[eedit | eedit soorce]
Holbrook wis born on 17 Februar 1925 in Cleveland, Ohio. His parents wur Harold Rowe Holbrook, Sr. an Aileen Davenport. His parents left him, so he an his two sisters were raisit bi his grandparents in South Weymouth, Massachusetts. He studit at Culver Academies an at Denison Varsity. His actin career would begin in theater in 1954.
Career[eedit | eedit soorce]
Holbrook is kent for his televeesion roles. These include Abraham Lincoln, Hays Stone in The Bold Ones: The Senator and Capt. Lloyd Bucher in Pueblo. But he is best kent as Mark Twain in comedy stage wirks an comedy shaws. His first solo performance as Twain wis at Lock Haven State Teachers College in Pennsylvania in 1954. Holbrook haed tae smoke for his role as Twain. He would later name that play Mark Twain Tonight.
Holbrook first appearit in movies in 1966, in The Group. Efter this, he appearit in twa mair movies: Magnum Force in 1973 an Aw the Preses's Men in 1976. Later, he appearit in The Fog, Wall Street, Hercules, The Bachelor, an in Walking the Dead.
Personal life[eedit | eedit soorce]
Holbrook wis marrit tae Ruby Holbrook frae 1945 till thay divorcit in 1965. Then he wis marrit tae Carol Eve Rossen frae 1966 till thay divorcit in 1979. He wis last marrit tae Dixie Carter frae 1984 till her daith in 2010. Holbrook haes twa childer wi Ruby an ane wi Rossen.
Awairds[eedit | eedit soorce]
Holbrook haes won three Tony Awairds, in 1971, 1974, an in 1976. He won a Drama Desk Awaird in 1989. He an aa won a Primetime Emmy Awaird in 1966. He wis nominatit for an Academy Awaird an a Screen Actors Guild Awaird in 2007 for his role in Into the Wild. In 2008, at age 82, he acame the auldest male actor tae be nominatit for an Academy Awaird.
References[eedit | eedit soorce]
- "Hal Holbrook's 'Mark Twain' show reaches 60th year". Courier-Journal.com. Retrieved 4 Juin 2014.
- Malia Wollan (24 January 2011). "Mark Twain. Now a Career for the Mustachioed". New York Times. "...has played Twain going on 57 years, longer than Samuel Langhorne Clemens did."
- "Hal Holbrook Biography (1925-) at FilmReference.com". Retrieved 30 Januar 2013.
Ither wabsteids[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Hal Holbrook.|
- Hal Holbrook at the Internet Movie Database
- Hal Holbrook at the Internet Broadway Database
- The Seventh Day, a 2002 5-DVD set documentary on the history of the Sabbath. Produced by LLT Productions.
- 2004 Story on Holbrook from NOW
- Biography and 2004 story about his return to Broadway from Playbill
- State of Mississippi Resolution