Lucas in 2009
|Born||George Walton Lucas, Jr.
Mey 14, 1944
Modesto, Californie, U.S.
|Residence||Marin Coonty, Californie, U.S.|
|Eddication||Modesto Junior College|
|Alma mater||Varsity o Soothren Californie (B.A. an B.S.)|
|Occupation||Chairman & CEO o Lucasfilm|
|Home toun||Central Valley, Californie, U.S.|
|Net worth||$3.9 billion (2013)|
|Spoose(s)||Marcia Lucas (m. 1969–83)
Mellody Hobson (m. 2013)
George Walton Lucas, Jr. (born May 14, 1944) is an American film producer, screenwriter, director, an entrepreneur. He foondit Lucasfilm Leemitit an led the company as chairman an chief executive afore sellin it tae The Walt Disney Company on October 30, 2012. He is baist kent as the creator o the space opera franchise Star Wars an the archaeologist-adventurer character Indiana Jones. Lucas is ane o the American film industry's maist successful filmmakers financially.
References[eedit | eedit soorce]
- "George Lucas". Forbes. September 2012. Retrieved September 28, 2012.
- Breaking News: Disney Acquires Lucasfilm for $4.05 Billion - STAR WARS: Episode 7 in 2015!
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- George Lucas biography at the Science Fiction an Fantasy Haw o Fame
- George Lucas at the Internet Movie Database
- George Lucas at AllRovi
- George Lucas at the Notable Names Database
- George Lucas at the Internet Speculative Fiction Database
- George Lucas biography at Lucasfilm.com
- George Lucas at Warld o Business Ideas