Glitter first came tae prominence in the glam rock era o the early 1970s. He haed a lang solo UK chairt run durin the 1970s, wi several hits includin "Rock and Roll parts 1 & 2", "I Love You Love Me Love", "I'm the Leader of the Gang (I Am)" an "Hello, Hello, I'm Back Again". Atween 1972 an 1995 Glitter chairtit twintie-sax hit singles which spent a total o 180 weeks in the UK Top 100. He continued tae record in the 1980s an 1990s, wi his 1984 sang "Another Rock N' Roll Christmas" being ane o the Top 30 Christmas hits o aw time. He released seiven studio albums, an at least 15 greatest hits collections or live albums. In 1998, his recordin o "Rock and Roll" wis leetit as ane o the "Top 1001 sangs in muisic history." The maistly instrumental "Rock and Roll, Part 2" haes been played as a popular cheerin sang at American sportin events for several decades.
In the late 1990s Glitter returned tae public attention due tae his conviction for possession o child pornography in the Unitit Kinrick, an subsequent conviction in Vietnam for committin obscene acts wi minors.
- nndb.com. Retrieved on 30 Julie 2009. .
- Leet for Gary Glitter at the Internet Movie Database (Inglis)
- polyhex.com UK Singles Chart runs. Retrieved on 18 Juin 2007. .
- Dave Simpson. "Christmas without Glitter?", The Guardian, 14 December 2006. Retrieved on 18 Juin 2007..
- The Heart of Rock & Soul. Retrieved on 31 Jan. 2009.
- "Glitter jailed over child porn", BBC News, 12 November 1999. Retrieved on 18 Juin 2007..