Franz Ferdinand (baund)
||This airticle's factual accuracy micht be compromised acause o oot-o-date wittins.|
Franz Ferdinand is a Scots indie rock baund frae Glesca. The baund's début album, itsel cried Franz Ferdinand, wis released in 2004 an débuted on the UK album chairts at nummer three, an won the 2004 Mercury Muisic Prize. Up tae nou, the baund haes released seeven singles; "Take Me Out", "The Dark of the Matinée" and "Do You Want To" wis top ten hits in the UK. Thay ar influenced bi 1980s post-punk, garage rock and new wave; juist nou thay'r splorin the warld o hip hop for inspiration on whit wey thay can mak thair production techniques better.
As o 2006, Franz Ferdinand is made up o:
- Alexander Kapranos (lead vocals, guitar)
- Robert Hardy (bass guitar)
- Nicholas McCarthy (guitar, keyboard, backin vocals)
- Paul Thomson (drums, backin vocals)
Support memmers 
- Andy Knowles (keyboard/seicont drummer) — Andy haesna been featurt on an album yet, but he's played monie live shaws an wis in the video for Walk Away forby .
Fremmit airtins 
- Franz Ferdinand's offeecial wabsteid
- Franz Ferdinand's Fan wabsteid
- Franz Ferdinand's offeecial muisic label wabsteid
This Scotland-relatit airticle's a stub. Ye can gie Wikipædia a haund bi eikin til it.