|Teep||Semi-automatic Anti-materiel rifle|
|Place o oreegin||Cheenae|
|Uised bi||Cheenae |
Free Syrian Airmy
|Wars||Syrian Ceevil War |
|Manufacturer||Zijiang Machinery Company (Arsenal 9656) |
|Wecht||12 kg |
|Lenth||150 cm |
|Muzzle velocity||800 m/s |
|Maximum firin range||1500-1700 meters |
|Feed seestem||5-round box magazine|
The M99 is a semi-automatic anti-materiel rifle first introduced in 2005. It haes since seen uise by the People's Liberation Airmy Navy and Marine Corps in anti-piracy operations in the Gulf of Aden, and haes been seen in the hands of various rebel groups involved in the Syrian Ceevil War.
Uisers[eedit | eedit soorce]
- Cheenae: People's Liberation Airmy Navy  and People's Liberation Airmy Marine Corps 
- Myanmar: Myanmar Airmy-Sniper division and units at light infantry battalions  and Unitit Wa State Airmy-Local ethnic insurgents 
- Iran: Islamic Republic o Iran Airmy Grund Forces  an Grund Forces o the Islamic Revolutionary Gaird Corps 
- Iraqi Kurdistan 
- Template:Kintra data Syrian Opposition Free Syrian Airmy 
- Ahrar al-Sham
- Sudan: Sudanese Airmed Forces
References[eedit | eedit soorce]
- "Rival rebel factions fight in Syria's largest city". Retrieved 19 June 2014.
- "The Chinese M99 50-caliber Anti-material rifle". Retrieved 19 June 2014.
- "Modern Firearms - M99". Retrieved 19 June 2014.
- "Defense Updates: NORINCO M99 / M06 12.7 mm anti-materiel rifle". Retrieved 19 June 2014.
- Cite error: Invalid
<ref>tag; no text was provided for refs named