World of Warcraft
|World of Warcraft|
|Designer(s)||Rob Pardo, Jeff Kaplan, Tom Chilton|
Tracy W. Bush
|Genre(s)||Massively multiplayer online role-playin|
World of Warcraft (WoW) is a massively multiplayer online role-playin gemme (MMORPG) released in 2004 bi Blizzard Entertainment. It is the fowert released gemme set in the fantasy Warcraft universe, which wis first introduced bi Warcraft: Orcs & Humans in 1994. World of Warcraft taks place within the Warcraft warld o Azeroth, approximately fower years efter the events at the conclusion o Blizzard's previous Warcraft release, Warcraft III: The Frozen Throne. Blizzard Entertainment annoonced World of Warcraft on September 2, 2001. The gemme wis released on November 23, 2004, on the 10t anniversary o the Warcraft franchise.
References[eedit | eedit soorce]
- "The Activision/Blizzard Merger: Five Key Points". Industry News. gamasutra.com. December 3, 2007. Retrieved Februar 24, 2009.
One of the intriguing things about the old Vivendi structure was that, even when Martin Tremblay joined to run Vivendi's publishing, it was specified: "World Of Warcraft creator Blizzard Entertainment has been designated a stand-alone division reporting to VU Games' CEO, and is not part of Tremblay's product development mandate.
- "Blizzard Entertainment announces World of Warcraft European street date – February 11, 2005". Blizzard Entertainment. Februar 2, 2005. Archived frae the oreeginal on Februar 7, 2005. Retrieved Februar 9, 2007.
- This excludes expansion packs and the cancelled Warcraft Adventures: Lord of the Clans.
- "FICTION TIMELINE". Blizzard Entertainment. Mairch 9, 2009.
- "Blizzard Entertainment announces World of Warcraft". Archived frae the oreeginal on November 3, 2007.