William C. Campbell (scientist)
|William C. Campbell|
William C. Campbell, Nobel Laureate in medicine in Stockholm December 2015
William Cecil Campbell|
28 Juin 1930
Ramelton, Coonty Donegal, Ireland
|Residence||North Andover, Massachusetts|
Trinity College, Dublin|
Varsity o Wisconsin
|Awairds||Nobel Prize in Pheesiology or Medicine (2015)|
Merck Institute for Therapeutic Research|
William Cecil Campbell (born 28 Juin 1930) is an Erse-born American an Erse biologist an parasitologist kent for his wirk in discoverin a novelle therapy against infections caused bi roondworms, for which he wis jyntly awairdit the 2015 Nobel Prize in Pheesiology or Medicine. He helped tae discover a cless o drogs cried avermectins, whase derivatives hae been shawn tae hae "extraordinary efficacy" in treatin River blindness an Lymphatic filariasis, amang ither parasitic diseases affectin ainimals an humans. Campbell wirked at the Merck Institute for Therapeutic Research 1957–1990, an is currently a resairch fellae emeritus at Drew Varsity.
References[eedit | eedit soorce]
- Associated Press (5 October 2015). "Prof. William Campbell, of NJ, wins Nobel Prize in medicine". News 12 New Jersey. Retrieved 6 October 2015.
- "William C Campbell, Satoshi Ōmura and Youyou Tu win Nobel prize in medicine". The Guardian. 5 October 2015. Retrieved 5 October 2015.
- "The 2015 Nobel Prize in Physiology or Medicine - Press Release: William C. Campbell, Satoshi Ōmura, Youyou Tu". Nobelprize.org. Retrieved 8 December 2015.
- Molin, Anna (5 October 2015). "Nobel Prize in Physiology or Medicine Awarded to William C. Campbell, Satoshi Omura, Youyou Tu". The Wall Street Journal. Retrieved 5 October 2015.
- Scott, Dermot. "William C. Campbell (Sc.D.)". Ramelton Tidy Towns. Retrieved 9 December 2015.