We Will Rock You
|"We Will Rock You"|
as side B o "We Are the Champions" UK vinyl single
|Single by Queen|
|frae the album News of the World|
|A-side||"We Are the Champions"|
|Released||7 October 1977|
|Queen singles chronology|
|News of the World track listing|
References[eedit | eedit soorce]
- Furniss, Matters (2012). Queen – Uncensored On the Record. Coda Books Ltd. p. 52. ISBN 978-1-9085-3884-0.
- Gaar, Gillian G. (4 December 2012). "Album reviews of Queen's second box set of reissues". Goldmine. Retrieved 16 Mairch 2014.
- Huang, Hao (2012). Music in the 20th century. 3. Coda Books Ltd. p. 508. ISBN 978-1-9085-3884-0.
Queen (...) proved expert at creating crowd-pleasing and long lasting anthems such as "We Will Rock You" and "We Are the Champions" — popular songs for the burgeoning stadium-rock circuit.
- Konow, David (2002). Bang Your Head: The Rise and Fall of Heavy Metal. Three Rivers Press. p. 72. ISBN 978-0609807323.
Two years later, in 1977, they would practically invent the arena-rock anthem with "We Will Rock You." The song was designed for maximum audience participation, where everyone would stomp and clap along to its beat. Even today, whenever you stomp and clap that thunderous beat at a sporting event, Queen gets royalties.
- Serwer, Jesse (16 October 2012). "The 77 Best Rock Samples in Rap History – 41. Dame Dash Presents Dream Team f/ Kanye West, Beanie Sigel, Cam'Ron, Young Chris and Twista "We Are the Champions" (2002)". Complex. Retrieved 16 Mairch 2014.
The distinctive stomp-stomp-clap drum pattern from "We Will Rock You"—the apotheosis of arena rock
- "Queen – News of the World". AllMusic. All Media Network. Retrieved 22 Januar 2011.