|Born||Vera Lucia Fischer
November 27, 1951
Blumenau, Santa Catarina, Brazil
Vera Lúcia Fischer (born on 27 November 1951) is a Brazilian actress o lang-staundin reputation an wirks in cinema an for the smaw screen, pairticularly for telenovelas. A former brawnie pageant teetlehaulder, she wis crouned Miss Brazil in 1969.
Biografie[eedit | eedit soorce]
Vera Fischer is o German descent an wis born in Blumenau, Santa Catarina, in Soothren Brazil. Her faither wis a Nazi. Fischer niver haed a geud relationship wi him: "My faither wis German, Nazi, an uised tae force me to read Hitler an he beat me a lot", she wrote in a recent autobiografie.
Fischer wis crouned Miss Brazil in 1969 which is wha propelled her career tae great fame. She competit at Miss Universe 1969 an aw, becomin a semifinalist. The film that brocht her onscreen reputation wis A Superfêmea, a pornochanchada o 1973. Amang her theatrical appearances, she is best kent for A Primeira Noite de Um Homem (2004), the adaptation o The Graduate bi Miguel Falabella.
Awairds[eedit | eedit soorce]
- 1977: Critics Association of São Paulo (APCA), Best Actress, for Intimidad (1975)
- 1982: Brasília Festival of Brazilian cinema, Best Actress, for Amor estranho amor (1982)
References[eedit | eedit soorce]
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Vera Fischer at the Internet Movie Database
- Vera Fischer - A Profile (in Portuguese)
- Official Miss Brazil Website (in Portuguese)
Martha Vasconcellos (Miss Universe)
Eliane Fialho Thompson