Braw that ye're here, 184.108.40.206! Walcome til the Wikipedie in Scots: the first encyclopedie in the Scots leid!
Guid tae see ye. Some gibbles ye'll find uissfu:
- Aboot Wikipedie - whit it is an isna.
- Gin ye are interestit in writin airticles we bid ye hae a read o wir page anent writin Scots. Ye micht aiblins find thir dictionars helpfu.
- For tae caw the crack anent the technical wirkins o the Wikipedie, gang til the Mercat Cross.
- Bi gaun throu the Commontie Yett ye'll can find aw kynd o wittins adae wi uisin an eikin til the Wikipedie.
- For tae hae a sey shottie, veesit oor Saundpit.
Dinna haud yer wheesht, haud yer ain!
(in Inglis) I am switching to my native tongue.
Quite honestly, we do not have a lot of Scots working on this project.
It's North Americans, Englishmen, and Continentals. Surprisingly. Sometimes a Kiwi.
I assume any Scots are working on English Wikipedia's Scottish articles.
Frankly, I would appreciate it if you could create an account for yourself. That gives you enhanced powers.
There are matters here that are difficult to resolve because we can't get a consensus from Scots who can say definitively, It should be this way, or it should be that way.
Cheers. In Toronto, Varlaam (talk) 20:57, 8 Januar 2013 (UTC)
|This is the collogue page for a nameless uiser that haesna made an accoont yet or that disna uise it. We syne hiv tae uise the numerical IP address tae identifee thaim. Sic an IP address can be shared bi a wheen o uisers. Gin ye ar a nameless uiser an feel that irrelevant comments haes been directit at ye, please mak an accoont or log in tae evyte futur confusion wi ither nameless uisers. Registerin hides your IP address, forby.|