Uganda Fowk's Defence Force
|Uganda Fowk's Defence Force|
Uganda Fowk's Defence Force emblem
|Service branches||Laund Forces, Air Force, Special Operations Command|
|Meenister o Defence an Veteran Affairs||Adolf Mwesige|
|Chief o defence forces||General David Muhoozi (since January 2017)|
|Militar age||18 years of age|
|Active personnel||46,800 (2014)|
|Budget||USD: 933.6 million (2015)|
|Percent o GDP||1.2% (2015)|
|Foreign suppliers|| Roushie|
|History||Militar history o Uganda|
The Uganda Fowk's Defence Force (UFDF), previously kent as the Naitional Resistance Airmy, is the airmed forces o Uganda. Frae 2007 tae 2011, the International Institute for Strategic Studies estimatit the UFDF haed a tot strength o 40,000–45,000 an consisted o laund forces an an air wing.
Efter Uganda achieved unthirldom in October 1962, Breetish officers retained maist heich-level militar commands. Ugandans in the rank an file claimed this policy blocked promotions an kept thair salaries disproportionately law. Thir complaints eventually destabilized the armed forces, already weakened bi ethnic divisions. Each post-unthirldom regime expanded the size o the airmy, uisually bi recruiting frae amang fowk o ane region or ethnic group, an each govrenment employed meelitary force tae subdue poleetical unrest.
Referances[eedit | eedit soorce]
- Haggai Matsiko, Muhoozi Archived 28 August 2013 at the Wayback Machine., Independent, 2013
- World Defence Almanac 2008, 355.
- "World Development Indicators - Google Public Data Explorer". Google.ro. 7 October 2016. Retrieved 8 January 2017.
- "World Development Indicators - Military expenditure (current LCU)". The World Bank. Retrieved 8 January 2017.
- "World Development Indicators - Military expenditure (% of GDP)". The World Bank. Retrieved 8 January 2017.
- IISS Military Balance 2007, 297; IISS Military Balance 2011, 447.