Teresa Cristina o the Twa Sicilies
|Teresa Cristina o the Twa Sicilies|
Empress Teresa Cristina in 1846 bi Johann Moritz Rugendas.
|Empress consort o Brazil|
|Tenur||30 May 1843 – 15 November 1889|
|Born||14 Mairch 1822|
Naples, Two Sicilies
|Dee'd||28 December 1889 (aged 67)|
|Buirial||5 December 1939|
St. Peter o Alcantara Cathedral, Petrópolis, Brazil
|Spouse||Pedro II o Brazil|
|Issue||Afonso, Prince Imperial o Brazil|
Isabel, Princess Imperial o Brazil
Pedro, Prince Imperial o Brazil
|Hoose||Bourbons o the Twa Sicilies|
|Faither||Francis I o the Twa Sicilies|
|Mither||Maria Isabella o Spain|
Teresa Cristina o the Twa Sicilies (Teresa Cristina Maria Giuseppa Gaspare Baltassare Melchiore Gennara Francesca de Padova Donata Bonosa Andrea d'Avelino Rita Luitgarda Geltruda Venancia Taddea Spiridione Rocca Matilde; 14 Mairch 1822 - 28 December 1889) wis the wife o Emperor Pedro II o Brazil. She wis the last recognised Empress o Brazil before the country became a republic. She is commonly called nicknamed "the Mither o the Brazilians". Her husband wis the seicont an last ruler o the Empire o Brazil,
Background[eedit | eedit soorce]
Teresa Cristina was the dochter of the then-Duke o Calabrie, who later became King Francesco I (Francis I) o the Twa Sicilies. Through her faither, she wis a member o the Bourbons o the Twa Sicilies, also kent as the Bourbons o Naples, the Italian branch o the Spaingie Bourbons. She was a descendant o Fraunce's "Sun Keeng", Louis XIV in the male line through his grandson, Philip V o Spain. Teresa Cristina's mither was the Infanta Doña Maria Isabel o Spain, dochter o King (Charles IV o Spain.
Mairiage[eedit | eedit soorce]
The wedding was held on 30 Mey 1843 in Naples, Pedro II being represented bi his fiancée's brither Prince Leopold, Coont o Syracuse before leaving Naples for Brazil, arriving in Rio de Janeiro on 3 September 1843. Teresa Cristina fell in love with her new husband at first sight. Although a proxy mairiage haed already been performed, an extravagant state wedding wis held on 4 September at the cathedral in Rio de Janeiro.
Childer[eedit | eedit soorce]
- Afonso, Prince Imperial o Brazil (23 Februar 1845 – 11 Juin 1847) died in infancy.
- Isabel, Princess Imperial o Brazil (29 Julie 1846 – 14 November 1921) mairit Prince Gaston o Orléans, Coont o Eu an haed childer.
- Princess Leopoldina o Brazil (13 Julie 1847 – 7 Februar 1871) mairit Prince Ludwig August o Saxe-Coburg an Gotha an haed childer.
- Pedro Afonso, Prince Imperial o Brazil (19 Julie 1848 – 10 Januar 1850) died in infancy.
Teetles an styles[eedit | eedit soorce]
- 14 Mairch 1822 – 30 Mey 1843: Her Ryal Highness Princess Teresa Cristina o the Twa Sicilies.
- 30 Mey 1843 – 15 November 1889: Her Imperial Majesty The Empress o Brazil.
The Empress's full style an title were "Her Imperial Majesty Dona Teresa Cristina, Empress o Brazil".
Ither wabsteids[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Teresa Cristina o the Twa Sicilies at Wikimedia Commons