Teep 03 Chū-SAM
|Teep 03 Chu-SAM|
Type 03 Chu-SAM
|Place o oreegin||Japan|
|In service||2003 - Present|
|Designer||Mitsubishi Electric, Kato Works LTD.|
|Manufacturer||Mitsubishi Heavy Industries|
|Warheid wecht||73 kg|
|track-via-missile, AESA radar|
Teep 03 Medium-Range Surface-to-Air Missile (03式中距離地対空誘導弾 maru-san-shiki-chu-kyori-chi-tai-kuu-yuudou-dan) or SAM-4 or Chu-SAM (中SAM Chū-Samu) is a Japanese developed surface-tae-air missile system currently in service with the Japan Airmy as JGSDF. The SAM's vehicle chassis is based on the Kato Works Ltd/Mitsubishi Heavy Industries NK series heivy crane truck. It uises a state-o-the-airt active electronically scanned array radar.
Owerview[eedit | eedit soorce]
The Chu-SAM air defence seestem is based on 8×8 cross kintra unairmourit trucks, including a command center, radar unit, launcher, and transloader, with each unit equippit with sax missiles that travel at Mach 2.5. The seestem can track up tae 100 targets simultaneously and target 12 at the same time, engaging fighter jets, helicopters, and cruise missiles.
In 2014, the JGSDF began evaluation of the upgradit Chu-SAM Kai, which uises impruived sensor and networking features for better range and targeting of mair complex cruise and anti-surface missile threats. During the simmer of 2015, 10 Chu-SAM Kai missiles were test fired at White Sands Missile Range in the Unitit States and successfully interceptit various targets, including the GQM-163 Coyote supersonic target drone; White Sands hostit the launches because the location's lairge size and controllit airspace allowed for testing conditions unavailable in Japan. Operational tests of the Chu-SAM Kai are expectit tae take place, again at White Sands, in 2016.
The Chu-SAM Kai missile awso planned tae be convertit tae the long range ship-tae-air missile with separatable booster rocket.
Deployment[eedit | eedit soorce]
- JGSDF Anti-aircraft Artillery (Advanced) Training Unit (高射教導隊 kousya-kyoudou-tai) since 2003
- JGSDF Eastren Airmy (Japan) 2nd Anti-aircraft Artillery Group (第2高射特科群 dai2-kousya-tokka-gun) at Camp Matsudo in Matsudo, Chiba since 2007
- JGSDF Central Airmy (Japan) 8th Anti-aircraft Artillery Group (第8高射特科群 dai8-kousya-tokka-gun) in Ono, Hyōgo since 2008
Gallery[eedit | eedit soorce]
Notes[eedit | eedit soorce]
- FUTURE POSSIBILITIES: A PRESENTATION OF THE CHU-SAM MISSILE DEFENSE SYSTEM
- 100 Percent of Targets Destroyed: Japan Is Testing New Missile in US - Thediplomat.com, 13 November 2015
- Japanese Test Engages Supersonic Target on WSMR - Army.mil, 5 November 2015
- cDefense Programs and Budget of Japan FY2017, page.31 - mod.go.jp, March 2017
Freemit Airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae JGSDF Type 03 (SAM).|