|c. 75.8 million|
|Regions wi signeeficant populations|
|Sri Lanka||3,135,770 (2012)|
for others see Tamil diaspora
|Relatit ethnic groups|
The Tamil fowk (Tamil: தமிழர், tamiẓar (singular) ? [t̪ɐmɪɻɐɾ], or Tamil: தமிழர்கள், tamiẓarkaḷ (plural) ? [t̪ɐmɪɻɐɾxɐɭ]), an aa kent as Tamilians, Tamilans, or simply Tamils, are an ethnic group wha speak Tamil as thair mither tongue an trace thair auncestry tae the Indie state o Tamil Nadu, the Indie Union territory o Puducherry, or the Northren, Eastren Province an Puttalam Destrict o Sri Lanka. Tamil fowk wi a population o approximately 76 million livin aroond the warld are ane o the lairgest an auldest o the exeestin ethno-lingueestic cultural groups o fowk in the modren warld.
References[eedit | eedit soorce]
- Tamil at Ethnologue (19t ed., 2016)
- "Scheduled Languages in descending order of speaker's strength - 2001". Registrar General and Census Commissioner of India.
- "Census of Population and Housing of Sri Lanka, 2012 - Table A3: Population by district, ethnic group and sex" (PDF). Department of Census and Statistics, Sri Lanka.
- "Basic Demographic Characteristics: Table 6 Indian Resident Population by Age Group, Dialect Group and Sex". Census of Population 2010 Statistical Release 1: Demographic Characteristics, Education, Language and Religion. Department of Statistics, Singapore.
- Maloney, Clarence, Maldives People, retrieved 22 June 2008
- Kshatriya, G.K. (1995), "Genetic affinities of Sri Lankan populations", Human Biology, 67 (6): 843–66, PMID 8543296
- Livemint Wall Street Journal. (2015). The psychology of a Matunga Tamilian.
- Ethnographic Chicago. (2008). Considering College Students and Ethiopian and Tamilian Immigrants Missiologically. Chicago Metropolitan Baptist Association.
- Entertainment News. (2016). Tamilian Wins Oscar for Science and Technology. Anushree Madhavan. The New Indian Express. Retrieved 9 February 2016.
- All Tamilans were declared enemies like the Kurds in today's Turkey. Sezgin Tanrıkulu"CHP deputy chairman: Gov't employing 'Sri Lanka model' in Southeast with curfews". www.todayszaman.com.
- Tamilans living in Jaipur remained anxious as their homeland witnessed heavy rain causing major floods."Control room will be set up to help kin of TN flood victims". www.indiatimes.com.
- Tamil people (also called Tamils, Tamilans or Tamilians), are an ethnic group native to Tamil Nadu, a state in India and the northeastern region of Sri Lanka."World Tamil Economic Conference and Tamil Diaspora Meet in Chennai", www.nritoday.net
- Manual of the Puttalam District of the North-Western Province of Ceylon (1908), Frank Modder, p.55.
- Minahan, James (2012). Ethnic Groups of South Asia and the Pacific: An Encyclopedia. ABC-CLIO. ISBN 978-1-59884-659-1.
- N. Subrahmanian (1996). The Tamils: Their History, Culture, and Civilization. 36. Institute of Asian studies. pp. 150–158.