|Teep o business||LLC|
Teep o steid
|Available in||Inglis, multilingual subteetles, transcript|
|Foondit||23 Februar 1984|
|Foonder(s)||Richard Saul Wurman an Harry Marks|
|Revenue||US$45.1 million (2012) |
|Slogan(s)||Ideas worth spreading|
|Alexa rank||834 (Mey 2016)|
TED (Technology, Entertainment, Design) is a non-profit media organisation which posts talks online for free distribution, unner the slogan "ideas worth spreading". TED wis foondit in Februar 1984 as a conference, which haes been held annually syne 1990. TED's early emphasis wis technology an design, conseestent wi its Silicon Valley origins, but it haes syne broadened its focus tae include talks on mony scienteefic, cultural, an academic topics.
References[eedit | eedit soorce]
- "About TED: Who we are: Who owns TED". TED: Ideas Worth Spreading. TED Conferences, LLC. Retrieved October 25, 2011.
- Hefferman, Virginia (January 23, 2009). "Confessions of a TED addict". The New York Times. Retrieved December 20, 2014.
- "TED 2013: A look at TED by the numbers" LA Times Retrieved 4 Januar 2017.
- "TED.com site info". Alexa Internet. Retrieved 11 May 2016.
- "History of TED". TED: Ideas Worth Spreading. TED Conferences LLC. Retrieved 11 May 2016.
- "What's the big idea?". The Guardian. July 24, 2005. Retrieved December 20, 2014.
- "TED Talks". Mashable.com. Retrieved December 20, 2014.