A superhero (sometimes rendered super-hero or super hero) is a teep o heroic stock chairacter, uisually possessin supernaitural or superhuman pouers, wha is dedicatit tae fechtin the evil o his/her universe, protectin the public, an uisually battlin supervillains. A female superhero is sometimes cried a superheroine (an aw rendered super-heroine or super heroine), awtho the wird superhero is commonly uised for females an aw. Superhero feection is the genre o feeection that is centered on such chairacters, especially in American comic beuk an films syne the 1930s.
Bi maist defineetions, chairacters dae no require actual superhuman pouers or phenomena tae be deemit superheroes. Whilk the Dictionary.com definition o "superhero" is "a figur, especially in a comic strip or cartoon, endoued wi superhuman pouers an uisually portrayed as fechtin evil or crime", the langstaundin Merriam-Webster dictionar gies the definition as "a feectional hero haein extraordinar or superhuman pouers; an aw: an exceptionally skillful or successful person". Terms such as maskit crime fechters, costumit adventurers or maskit vigilantes are sometimes uised tae refer tae chairacters such as the Spirit, wha mey no be explicitly referred tae as superheroes but nivertheless share similar traits.
References[eedit | eedit soorce]
- Niccum, John (March 17, 2006). "'V for Vendetta' is S for Subversive". Lawrence Journal-World. Lawrence, Kansas. Archived frae the oreeginal on November 14, 2013.
- Gesh, Lois H.; Weinberg, Robert (2002). "The Dark Knight: Batman: A NonSuper Superhero". The Science of Superheroes (PDF). John Wiley & Sons. ISBN 978-0-471-02460-6. Archived (PDF) frae the oreeginal on November 19, 2014.
- Lovece, Frank (July 16, 2008). "The Dark Knight". (movie review) Film Journal International. Archived frae the oreeginal on November 7, 2014.
Batman himself is an anomaly as one of the few superheroes without superpowers…
- "Superhero | Define Superhero at Dictionary.com". Dictionary.reference.com. Retrieved March 26, 2016.
- "Superhero | Definition of Superhero by Merriam-Webster". Merriam-webster.com. March 22, 2016. Retrieved March 26, 2016.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Superheroes.|