Star Wars: The Rise of Skywalker
|Star Wars: The Rise of Skywalker|
Theatrical release poster
|Directit bi||J. J. Abrams|
bi George Lucas
|Muisic bi||John Williams|
|Distributit bi||Walt Disney Studios |
|Box office||$373.5 million|
Star Wars: The Rise of Skywalker (an aw kent as Star Wars: Episode IX – The Rise of Skywalker) is an American epic space-opera film produced, co-written an directit bi J. J. Abrams. It is the third instawment o the Star Wars sequel trilogy, follaein The Force Awakens (2015) an The Last Jedi (2017), an concludes the nine-pairt "Skywalker saga".[lower-alpha 1]
Notes[eedit | eedit soorce]
- The "Skywalker saga" refers tae the main Star Wars film franchise, that is a trilogy o trilogies.
References[eedit | eedit soorce]
- Lawrence, Gregory. "Exclusive: 'Star Wars: The Rise of Skywalker' Final Writing Credits Revealed". Collider. Retrieved November 20, 2019.
- Hipes, Patrick (July 27, 2018). "Star Wars: Episode IX Rounds Out Cast, Which Will Include Carrie Fisher In Unreleased Footage". Deadline Hollywood. Retrieved July 27, 2018.
- Patrick Brzeski (December 20, 2019). "China Box Office: 'Star Wars: Rise of Skywalker' Crashing and Burning, Beaten by Local Blockbusters". The Hollywood Reporter. Retrieved December 20, 2019.
- "Star Wars: The Rise of Skywalker (2019)". Box Office Mojo. IMDb. Retrieved December 22, 2019.
- Whitten, Sarah (April 12, 2019). "Star Wars Episode IX's title is 'The Rise of Skywalker'". CNBC. Retrieved April 12, 2019.
- Cohn, Gabe (September 2, 2019). "What We Know About 'Star Wars: The Rise of Skywalker'". The New York Times. Archived frae the oreeginal on September 4, 2019. Retrieved September 7, 2019.