Sofia o Nassau
|Sofia o Nassau|
|Queen consort o Swaden|
|Tenur||18 September 1872 – 8 December 1907|
|Queen consort o Norawa|
|Tenur||18 September 1872 – 26 October 1905|
|Born||9 Julie 1836|
Biebrich Palace, Hesse
|Dee'd||30 December 1913 (aged 77)|
Stockholm Pailace, Sweden
|Spouse||Oscar II o Swaden (m. 1857; d. 1907)|
|Issue||Gustaf V o Swaden|
Prince Oscar Bernadotte
Prince Carl, Duke o Västergötland
Prince Eugén, Duke o Närke
|Faither||Wilhelm, Duke o Nassau|
|Mither||Princess Pauline o Württemberg|
Sophia o Nassau (Sophia Wilhelmine Marianne Henriette; 9 Julie 1836 – 30 December 1913) was Queen consort o Swaden an Norawa as wife o King Oscar II. She was Queen o Swaden for 35 years, longer than anyone before her, an the longest-serving queen until 2011, when she wis surpassed bi Queen Silvia. She is also the maist recent woman tae have been officially Dowager Queen o Swaden. Her great-grandsons are King Harald V o Norawa an the former King Albert II o Belgium; her great-great-grandchildren are Queen Margrethe II o Denmark, King Carl XVI Gustaf o Swaden, King Philippe o Belgium, Queen Anne Marie o Greece an Henri, Grand Duke o Luxembourg. Though she wis born "Sophia" she wis kent as "Sofia" in Swaden.
Issue[eedit | eedit soorce]
- King Gustaf V o Swaden (1858–1950)
- Prince Oscar, Duke o Gotland, later Coont Oscar Bernadotte af Wisborg (1859–1953)
- Prince Carl, Duke o Västergötland (1861–1951)
- Prince Eugén, Duke o Närke (1865–1947)
Teetles an styles[eedit | eedit soorce]
- 9 Julie 1836 - 6 Juin 1857 Her Ducal Serene Highness Princess Sophia o Nassau-Weilburg.
- 6 Juin 1857 - 18 September 1872 Her Ryal Highness The Duchess o Östergötland.
- 18 September 1872 – 8 December 1907 Her Majesty The Queen o Swaden.
|This Ryal relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|