In public heal, social deestancin, cried pheesical deestancin an aw, is a set o non-pharmaceutical interventions or meisurs intendit tae prevent the spreid o a contagious disease bi mainteenin a pheesical distance atween fowk an reducin the nummer o times fowk come intae close contact wi ilk ither. It teepically involves keepin a certaint deestance frae ithers (the distance specifee'd mey differ frae time tae time an kintra tae kintra) an avydin gaitherin thegither in lairge groups.
References[eedit | eedit soorce]
- Harris, Margaret; Adhanom Ghebreyesus, Tedros; Liu, Tu; Ryan, Michael "Mike" J.; Vadia; Van Kerkhove, Maria D.; Diego; Foulkes, Imogen; Ondelam, Charles; Gretler, Corinne; Costas (20 March 2020). "COVID-19" (PDF). World Health Organization. Archived (PDF) frae the oreeginal on 25 March 2020. Retrieved 29 March 2020.
- Hensley, Laura (23 March 2020). "Social distancing is out, physical distancing is in – here's how to do it". Global News. Corus Entertainment Inc. Archived frae the oreeginal on 27 March 2020. Retrieved 29 March 2020.
- Venske, Regula (26 March 2020). Schwyzer, Andrea (ed.). "Die Wirkung von Sprache in Krisenzeiten" [The effect of language in times of crisis] (Interview). NDR Kultur (in German). Norddeutscher Rundfunk. Archived frae the oreeginal on 27 March 2020. Retrieved 27 March 2020. (NB. Regula Venske is president of the PEN Centre Germany.)
- Johnson, Carolyn Y.; Sun, Lena; Freedman, Andrew (10 March 2020). "Social distancing could buy U.S. valuable time against coronavirus". The Washington Post. Archived frae the oreeginal on 27 March 2020. Retrieved 11 March 2020.
- Pearce, Katie (13 March 2020). "What is social distancing and how can it slow the spread of COVID-19?". The Hub. Johns Hopkins University. Archived frae the oreeginal on 29 March 2020. Retrieved 29 March 2020.
- "Risk Assessment and Management". Centers for Disease Control and Prevention. 22 March 2020. Archived frae the oreeginal on 4 March 2020. Retrieved 29 March 2020.