Praljak in 2013
2 Januar 1945|
Čapljina, Independent State o Croatie
(nou Bosnie an Herzegovinae)
|Dee'd||November 29, 2017(aged 72)|
Croatie Defence Cooncil
|Years o service||1991–1995|
Slobodan Praljak (2 Januar 1945 – 29 November 2017) wis a Bosnie Croat ingineer, film an theatre director, businessman, author an retired general in the Croatie Airmy an the Croatie Defence Cooncil, an airmy o the Croatie Republic o Herzeg-Bosnie. In 2013, he wis amang sax Bosnie Croat politeecians convictit at the Internaitional Creeminal Tribunal for the umwhile Yugoslavie (ICTY) for war crimes against the Muslim population in the Croat-Bosniak War. He wis sentenced tae 20 years in jyle. An appeal wis heard in 2017 whaurby Praljak, upon hearin the guilty verdict upheld, drank pushion, an died shortly tharefter.
References[eedit | eedit soorce]
- "Prlic et al. Initial Indictment". www.icty.org.
- "UN war crimes tribunal convicts 6 Bosnian Croats of persecution of Muslims during Bosnian war - NEWS 1130". 29 May 2013.
- "War crimes suspect 'takes poison' in court". BBC News. 29 November 2017. Retrieved 29 November 2017.
- "War criminal Slobodan Praljak dies after taking poison in court". Sky News. Retrieved 29 November 2017.
- "UN war crimes defendant claims to drink poison in court". The Guardian. Retrieved 29 November 2017.