Saab JAS 39 Gripen
Jump to navigation Jump to search
|JAS 39 Gripen|
|Swedish Air Force JAS 39 Gripen|
|Role||Fighter, attack an reconnaissance aircraft|
|Design group||Industrigruppen JAS, FMV|
|First flicht||9 December 1988|
|Introduction||1 November 1997|
|Primar uisers||Swadish Air Force|
Sooth African Air Force
Czech Air Force
Hungarian Air Force
|Nummer biggit||Approx. 247[Nb 1]|
|Programme cost||US$ 13.54 billion (2006)[Nb 2]|
References[eedit | eedit soorce]
Notes[eedit | eedit soorce]
- Comprisin 204 (30 Batch I, 110 Batch II, 64 Batch III) Gripens delivered tae Sweden, 26 tae Sooth Africae, an 12 tae Thailand. This figur disna include those o the Empire Test Pilots Schuil, or Czech an Hungarian Gripens, wi the latter twa havin received ex-Swadish Air Force aircraft. Five development aircraft war biggit.
- The Defense Material Agency reported 99 billion Swedish krona for the program between 1982 and 2009, including expenses for weapons and simulators.
- Leeterally "the Griffin", as the names o Swadish combat aircraft, lik Viggen or Draken, are in the definite form.
Citations[eedit | eedit soorce]
- "Gripen Multirole Fighter: In Use". Saab. Archived frae the oreeginal on 30 October 2013. Retrieved 23 July 2011.
- "Sticker Shock: Estimating the Real Cost of Modern Fighter Aircraft" (PDF). Defense Aerospace (communiqué). July 2006. Retrieved 15 January 2014.
- "The JAS-39 Gripen: Sweden's 4+ Generation Wild Card". Defense industry daily.
- "Saab Fails to Land Gripen Orders, Threatening Output" (forum). EU Citizens.
- "Saab pinning its hopes on moving Gripen to Brazil". China daily. 2009-07-08.
- "Stark milstolpe av Gripenprojektet". My news desk (press release). Unknown parameter
- Nilsson 2012.
Bibliography[eedit | eedit soorce]
- Nilsson, Axel (13 January 2012), "JAS 39 Gripen − Milestones", Projects, Swedish Defence Materiel Administration, retrieved 12 February 2014,
Gripen is the Swedish word for Griffin – a mythological animal, half eagle and half lion.