|Born||Richard Edward Taylor|
2 November 1929
Medicine Hat, Alberta, Canadae
|Dee'd||22 Februar 2018 (aged 88)|
Stanford, Californie, Unitit States
|Thesis||Positive pion production by polarized bremsstrahlung (1962)|
Richard Edward Taylor, CC FRS FRSC (born November 2, 1929; dee'd 22 Februar 2018) wis a Nobel Prize–winnin professor emeritus at Stanford Varsity. In 1990, he shared the Nobel Prize in Pheesics wi Jerome Friedman an Henry Kendall "for thair pioneerin investigations concernin deep inelastic scatterin o electrons on protons an boond neutrons, which hae been o essential importance for the development o the quark model in pairticle pheesics."
References[eedit | eedit soorce]
- "Professor Richard Taylor FRS". London: Royal Society. Archived frae the original on 21 October 2015.
- Nobel autobiography
- Nobel prize citation
- Taylor, R. E. "Nucleon Form Factors above 6 GeV", Stanford Linear Accelerator Center (SLAC), United States Department of Energy (through predecessor agency the Atomic Energy Commission), (Sept. 1967).
- Taylor, R. E. "The Discovery of the Point Like Structure of Matter", Stanford Linear Accelerator Center (SLAC), United States Department of Energy--Office of Energy Research, (Sept. 2000).
- Biography and Bibliographic Resources, from the Office of Scientific and Technical Information, United States Department of Energy
- Taylors Nobel banquet speech