|Born||Rachel Aliene Corrie|
10 Apryle 1979
Olympia, Washington, Unitit States
|Died||16 Mairch 2003 (aged 23)|
Rafah, Gaza Strip
Cause o daith
|Killed while tryin tae baur an Israeli airmored bulldozer|
|Alma mater||The Evergreen State College|
|Kent for||Controversy surroondin daith|
|Hame toun||Olympia, Washington, United States|
Rachel Aliene Corrie (Aprile 10, 1979 – Mairch 16, 2003) frae Olympia, Washington, wis an American activist an diarist. She was a member of a pro-Palestinian group called the International Solidarity Movement (ISM). She wis killed by an Israel Defense Forces (IDF) airmored bulldozer in a combat zone in Rafah, in the soothren pairt o the Gaza Strip, unner contestit circumstances during the hicht o the seicont Palestinian intifada.
References[eedit | eedit soorce]
- "American peace activist killed by army bulldozer in Rafah". Haaretz. March 17, 2003. Retrieved May 8, 2008.
- "Profile: Rachel Corrie". BBC News. August 28, 2012. Retrieved September 13, 2012.
- Sherwood, Harriet (August 28, 2012). "Rachel Corrie's death was an accident, Israeli judge rules". The Guardian. Retrieved September 8, 2012.
- "Court dismisses damages claim in Rachel Corrie case". The Times of Israel. August 28, 2012. Retrieved September 16, 2012.
- "Rachel Corrie: a memory that refuses to die". The Guardian. August 28, 2012. Retrieved September 7, 2012.