The Qaem (or Ghaem) refers tae twa completely separate Iranian wappens: an air-tae-grund glide bomb and a ground-tae-air missile. These twa weapons are similarly sized and identeecally named, and are baith developit frae the Toophan missile, but are separate wappen seestems.
Qaem grund tae air missile[eedit | eedit soorce]
This is an Iranian SACLOS beam-riding SHORAD surface-tae-air missile. With a range of sax kilometers and a maximum altitude of twa kilometers, the Qaem is intendit for uise against UAVs and low flying or stationary helicopters. The Qaem is a development of the Toophan missile, itself an unlicensit copy of the American BGM-71 TOW missile, and enterit mass production in 2010.
Qaem air tae grund bomb[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- mashreghnews. qaem missile, the Iranian solution to the problem of the US.
- farsnewsws. ""Storm" in sky and earth".
- "Iran says starts production of two new missiles". The Independent (in Inglis). 2010-02-06. Retrieved 2016-10-25.
- Lyamin, Yuri (20 July 2017). "Иранская экспозиция на МАКС-2017. Часть.1" (in Russian).
- Binnie, Jeremy (February 7, 2018). "Iran's Mohajer 6 armed UAV goes into production". Jane's Information Group.
Video footage was also released showing a Mohajer 6 using a Qaem 1 to accurately hit a target that was floating in the sea, apparently in the Indian Ocean off Konarak.