|Union territory o Indie|
Location of Puducherry (marked in red) in Indie
|French Indie colony o the French colonial empire||1673|
|de facto transfer tae Indie||1 November 1954|
|de jure transfer tae Indie||16 August 1962|
|Caipital an Lairgest ceety||Pondicherry|
|• Lieutenant Govrenor||Kiran Bedi|
|• Chief Meenister||V. Narayanasamy (INC) |
|• Chief Secretary (Indie)||Manoj Parida IAS|
|• Director General o Polis||Sunil Kumar Gautam IPS|
|• Legislatur||Unicameral (33*seats)|
|• Total||496 km2 (192 sq mi)|
|• Density||2,500/km2 (6,500/sq mi)|
|• Offeecial||Tamil an Inglis|
|• Additional offeecial||Malayalam (in Mahé), Telugu (in Yanam)|
|• Ither||French[note 1]|
|Time zone||IST (UTC+05:30)|
|ISO 3166 code||IN-PY|
|^* 30 elected, 3 nominated|
Puducherry (leeterally New Toun in Tamil), umwhile kent as Pondicherry, is a union territory o Indie. It wis formed oot o fower exclaves o umwhile French Indie, namely Pondichéry (Pondicherry; nou Puducherry), Karikal (Karaikal), Mahé an Yanaon (Yanam). It is named efter the lairgest destrict, Puducherry. Historically kent as Pondicherry (Pāṇṭiccēri), the territory chynged its offeecial name tae Puducherry (Putuccēri) on 20 September 2006.
Notes[eedit | eedit soorce]
- French remained the official language according to the "Traité de Cession" (Treaty of Cession) 1956 and the Government of Union Territories Act, 1963. According to the treaty, "the French language shall remain the official language of the Establishments so long as the elected representatives of the people shall not decide otherwise". French lost its official status with the adoption of "The Pondicherry Official Language Act 1965" (Act No. 3 of 1965). Today, French continues to remain as a cultural language in Pondicherry. The use of French alongside Tamil is noticeable on street signs, road signs and other caution signs across Pondicherry. Also see Official languages of Puducherry.
References[eedit | eedit soorce]
- "Kiran Bedi appointed Lieutenant Governor of Puducherry". The Hindu. 22 Mey 2016. Retrieved 25 Mey 2016.
- "V Narayanasamy to be new Puducherry Chief Minister".
- Varma, M. Dinesh (2015-06-06). "New Chief Secretary assumes charge". The Hindu (in Inglis). ISSN 0971-751X. Retrieved 2016-11-09.
- "IG Sunil Kumar Gautam to assume charge after polls". The Hindu (in Inglis). 2016-02-18. ISSN 0971-751X. Retrieved 2016-11-09.
- "Report of the Commissioner for Linguistic Minorities in India: 50th report (delivered to the Lokh Sabha in 2014)" (PDF). National Commissioner for Linguistic Minorities, Ministry of Minority Affairs, Government of India. p. 155. Retrieved 29 Juin 2016.
- "South Asia | New name for old French territory". BBC News. 20 September 2006. Retrieved 10 Februar 2014.
- "National : Bill to rename Pondicherry as Puducherry passed". The Hindu. 22 August 2006. Retrieved 10 Februar 2014.